ماڈیول 9 - سرگرمی 5: غور و خوض

نے کہا اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و خوص کیجیے؟

اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

Comments

  1. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:

      اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

      REPLY

      Delete
  2. Before commenting think for a moment and then show the working on the board with the example stated.

    Draw 2 rectangles with different measurements as stated and using the formula of area of a rectangle, calculate and show the difference.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best way is to show illustration by doing after attention drawing of learners.

      Delete
  3. لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    REPLY

    ReplyDelete
  4. Think for a moment before you express yourself. Follow the steps outlined to share your understanding with others on the blog.

    ReplyDelete
  5. आयत की लंबाई 1 से बढ़ जाती है और चौड़ाई 1 से कम हो जाती है, इसे समझाने के लिए दो आयत बनाकर समझायेंगे।

    ReplyDelete
  6. Think for a moment before you express yourself.

    ReplyDelete
  7. निर्धारित उपाय एवं शिक्षण-अधिगम सहायक सामग्री के मदद से बच्चों को परिणाम समझाने की कोशिश करेंगे।

    ReplyDelete
  8. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

    ReplyDelete
    Replies
    1. احاطۂ کو بڑھا نے کے لیے لمبائی اور چوڑائی کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے ۔

      Delete
  9. बच्चों के सामने दो आयात बनाएंगे जो प्रश्न के अनुसार हो फिर उन्हें स्वम से लंबाई और चौड़ाई नापकर उसका क्षेत्रफल निकालने बोलेंगे जब बच्चा उत्तर निकल लेगा तो खुद ही समझ जाएगा।यदि आवश्यक हो तो हम उन्हें और अच्छे से समझा सकते हैं।

    ReplyDelete
  10. Best way is to show illustration by doing after attention drawing of learners.

    ReplyDelete
  11. اسلام علیکم میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے

    ReplyDelete

  12. نے کہا اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
    Replies
    1. اس میں اساتذہ طلبہ کو رقبہ لمبائی، وسیلہ کا تصور باآسانی سے کراسکتے ہیں جس کے استعمال طلبہ اپنے آیندہ کی جماعتوں میں کر سکتے ہیں

      Delete
  13. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:
    اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    REPLY

    ReplyDelete
  14. STEP 01:- Firstly, I will teach them dimension of rectangle [ Length and Breath ]
    STEP 02:- Then I will teach them how to find area of rectangle, clearly.
    STEP 03:- Then I will draw different dimension of rectangles and ask them to find area.
    STEP 04:- After that, then I will show them the different case by increasing and decreasing the length and breath of that rectangle.
    STEP 05:- Finally I will show conclusion of different case to them.

    ReplyDelete

  15. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں

    ReplyDelete

  16. اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  17. اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  18. اسلام علیکم میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is suratehaal ko sanbhalne k liye hum talba ko riyazyati tasauvuraat ki wazahat karein ge

      Delete
  19. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں

    ReplyDelete
  20. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں

    REPLY

    ReplyDelete
  21. Noorjahan Shaikh
    مستطیل کی لمبائی ١ ۔زیادہ اور چوڑائی ا۔کم اس کو سمجھنے کے لئے دو مستطیل بنا کر طلبہ کو اس کا فارمولہ بتاکر اس کا الگ الگ رقبہ معلوم کرنے کہا جاے تب وہ اس فرق کو اچھی طرح سمجھ سکتے ہیں۔اور ساتھ ہی انہیں روز مرہ کے صورتحال سے مربوط کریں۔

    ReplyDelete
  22. Best way is to show illustration by doing after attention drawing of learner's.

    ReplyDelete
  23. دو مستطیل بنا کر ضابطے کی مدد سے دونوں مستطیل کا الگ الگ رقبہ معلوم کرنے کے لئے کہا جائے تب وہ اس کو بہتر طریقے سے سمجھ سکیں گے اور روزمرہ کی صورتحال سے مربوط بھی کر سکیں گے

    ReplyDelete
  24. طلبہ کو عملی طور پر کرنے کے لئے کہے گے تو وہ خود ہی سمجھ سکتے ہیں استاد ان کی رہبری اور مشاہدہ بھی کریں گے

    ReplyDelete
  25. لط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  26. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

    ReplyDelete
  27. طلباء کو زیادہ سے زیادہ مثالیں حل
    کرتے ہوئے رقبے کے تصور کو واضح کرایا جائیگا۔طلباء کو خود سے ایسی مثالیں بنانے کی ترغیب دی جائے گی کہ لمبائی،چوڑائی کے گھٹنے یا بڑھنے سے رقبے میں ہونے والی تبدیلی کو سمجھ سکیں،اور ان مثالوں کو خود سے حل کر سکیں۔

    ReplyDelete
  28. اس صورتحال میں ہم مستطیل کا رقبہ معلوم کرنے کا ضا بطہ =لمبای ضرپ چوڑای کا ضابطہ لگا کر مستطیل کا رقبہ معلوم کرہں گے مثال 5×4=20ہو تو ہم اسے6×3=1معلوم ہوا کہ لمبای اگر 5 سے 6 کر دی گئی اور چوڑای اگر گٹھاکر 4سے 3 کر دی گی تو رقبہ 20 سے 18 ہوگیا اس سے ثابت ھوا کہ AاورB غلط کہ رہے تھے اور C, صحیح کہہ رہا تھا. کہ مستطیل کا رقبہ گھٹ جاتا ھے.

    ReplyDelete
  29. میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے
    اس صورتحال میں ہم مستطیل کا رقبہ معلوم کرنے کا ضا بطہ =لمبای ضرپ چوڑای کا ضابطہ لگا کر مستطیل کا رقبہ معلوم کرہں گے مثال 5×4=20ہو تو ہم اسے6×3=1معلوم ہوا کہ لمبای اگر 5 سے 6 کر دی گئی اور چوڑای اگر گٹھاکر 4سے 3 کر دی گی تو رقبہ 20 سے 18 ہوگیا اس سے ثابت ھوا کہ AاورB غلط کہ رہے تھے اور C, صحیح کہہ رہا تھا. کہ مستطیل کا رقبہ گھٹ جاتا ھے.

    ReplyDelete
  30. طلباء کو زیادہ سے زیادہ مثالیں حل کرتے ہوئے رقبے کے تصور کو واضح کرایا جائے گا طلبہ کو خود سے ایسی مثالی بنانے کی ترغیب دی جائے گی کہ لمبائی چوڑائی کے گھٹنے اور بڑھنے سے رقبے میں ہونے والی تبدیلی کو سمجھ سکے اور ان مثالوں کو خود سے حل کر سکیں

    ReplyDelete
  31. Is suratehaal ko sanbhalne k liye hum talba ko riyazyati tasauvuraat ki wazahat karein ge

    ReplyDelete
  32. طلباء کو مختلف شکلیں بنا کر سمجھایا جائے گا

    ReplyDelete
  33. Before commenting think for a moment and then show the working on the board with the example stated.

    Draw 2 rectangles with different measurements as stated and using the formula of area of a rectangle, calculate and show the difference.

    ReplyDelete
  34. Answer of C is correct
    Because if length is increases and breathe is decreased the area will be also decrease
    We will prove it by drawing and solving method also

    ReplyDelete
  35. معلم کو چاہیے کہ طلباء کو مؤثر تدریسی وسائل کےساتھ اکتسابی سرگرمیوں میں مصروف رکھے مختلف اشکال کی مدد سے اور مثالوں کی مدد سے ریاضی کے قواعد بتاے جایں

    ReplyDelete
  36. 'C' is the right answer.
    With the help of a graph paper we can explain it or with the help of the formula (area=length x breadth) we can explain.

    ReplyDelete

  37. اسلام علیکم میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے

    ReplyDelete
  38. طلباء میں مستطیل کے رقبے کہ متعلق معلومات کی کمی کی وجہ سے طلباءاس طرح کے کے شش و پنج میں مبتلا ہوگئے ہیں بحیثیت ایک معلم کے کے ہماری یہ ذمہ داری بنتی ہے کہ مستقبل کے رقبے کے تصور کو لے کر طلباء کی غلط فہمی کو دور کریں اور
    اور مثالوں کے ساتھ وضاحت کریں

    ReplyDelete
  39. Mustateel kilambai ziyada aur chaudai Kam is kosamajhne me liye mustateel bana kar talba ko is ka formolA ba na Kar is ka raqba alag alag Karne me liye kahA Jaye tab so is data samajh sakte. Hai

    ReplyDelete
  40. اگر طلبہ میں اس بات کو لے کر برھم ہے تو اس کو دور کرنا ضروری ہیں یہ معلم کا فرض ہے

    ReplyDelete
  41. اگر مستطیل کی چوڑائی ایک کم کرے اور لمبائ ایک زیادہ ہوتو رقبہ میں کوئی فرق نہیں ہوگا۔

    ReplyDelete
  42. We can clear their doubt by drawing on board or bycutting rectangles of given size ,then it will retain longer.

    ReplyDelete

  43. میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے
    اس صورتحال میں ہم مستطیل کا رقبہ معلوم کرنے کا ضا بطہ =لمبای ضرپ چوڑای کا ضابطہ لگا کر مستطیل کا رقبہ معلوم کرہں گے مثال 5×4=20ہو تو ہم اسے6×3=1معلوم ہوا کہ لمبای اگر 5 سے 6 کر دی گئی اور چوڑای اگر گٹھاکر 4سے 3 کر دی گی تو رقبہ 20 سے 18 ہوگیا اس سے ثابت ھوا کہ AاورB غلط کہ رہے تھے اور C, صحیح کہہ رہا تھا. کہ مستطیل کا رقبہ گھٹ جاتا ھے.

    ReplyDelete
  44. STEP 01: - सबसे पहले, मैं उन्हें आयत का आयाम सिखाऊँगा [लंबाई और सांस]
    STEP ०२: - फिर मैं उन्हें सिखाऊँगा कि आयत का क्षेत्रफल कैसे स्पष्ट रूप से पाया जाए।
    चरण 03: - फिर मैं आयतों के विभिन्न आयामों को आकर्षित करूँगा और उन्हें क्षेत्र खोजने के लिए कहूँगा।
    STEP 04: - उसके बाद, फिर मैं उस आयत की लंबाई और सांस को बढ़ाकर और घटाकर उन्हें अलग-अलग मामला दिखाऊँगा।
    STEP 05: - अंत में मैं उन्हें अलग केस का निष्कर्ष दिखाऊंगा।

    ReplyDelete
  45. Tanveer Khan

    طلباء کو زیادہ سے زیادہ مثالیں حل
    کرتے ہوئے رقبے کے تصور کو واضح کرایا جائیگا۔طلباء کو خود سے ایسی مثالیں بنانے کی ترغیب دی جائے گی کہ لمبائی،چوڑائی کے گھٹنے یا بڑھنے سے رقبے میں ہونے والی تبدیلی کو سمجھ سکیں،اور ان مثالوں کو خود سے حل کر سکیں

    ReplyDelete
  46. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں



    ReplyDelete
  47. مستطیل کی لمبائی ١ ۔زیادہ اور چوڑائی ا۔کم اس کو سمجھنے کے لئے دو مستطیل بنا کر طلبہ کو اس کا فارمولہ بتاکر اس کا الگ الگ رقبہ معلوم کرنے کہا جاے تب وہ اس فرق کو اچھی طرح سمجھ سکتے ہیں۔اور ساتھ ہی انہیں روز مرہ کے صورتحال سے مربوط کریں

    ReplyDelete
  48. By drawing the figure on the board.and by finding the area of rectangle we clear the doubts

    ReplyDelete
  49. مستطیل بناکر سمجھائیے

    ReplyDelete
  50. A,B,C tino ko mustatil ka radba misaal ke zariye hal karke bataienge

    ReplyDelete
  51. مستقبل کے رقبے کے تصور کو واضح کرنے کے لئے گراف پیپر کا استعمال کرنا زیادہ بہتر ہوگا

    ReplyDelete
  52. استاد سب سے پہلے طلبہ کو اکائی ،دہایءاور سیکڑہ مقامات سے روشناس کرائیں اسکے لئے مقامی قیمت سے روشناس کرائے.

    ReplyDelete

  53. دو مستطیل بنا کر ضابطے کی مدد سے دونوں مستطیل کا الگ الگ رقبہ معلوم کرنے کے لئے کہا جائے تب وہ اس کو بہتر طریقے سے سمجھ سکیں گے اور روزمرہ کی صورتحال سے مربوط بھی کر سکیں گے

    ReplyDelete
  54. misalon k zariye raqba k tasawwar ko wazah kiya jaye

    ReplyDelete
  55. اس صورتحال میں ہم ترتیب وار کٸ اقدامات کا انعقاد کر کے طلبا کو نہ صرف سمجھا سکتے ھیں بلکہ ان کے شکوک و شہبہات کا ازالہ بھی کر سکتے ھیں ۔ مثلاً مستطیل کی شکل بنا کر اس کے رقبے اور احاطے کو معلوم کرنے کا طریقہ کار ۔۔۔۔۔ پھر اسی کی مدد سے یعنی مستطیل کا رقبہ معلوم کرنے کا ضا بطہ =لمبای ضرپ چوڑاٸی کا ضابطہ لگا کر مستطیل کا رقبہ معلوم کرہں گے مثال 5×4=20ہو تو ہم اسے6×3=1معلوم ہوا کہ لمبای اگر 5 سے 6 کر دی گئی اور چوڑای اگر گٹھاکر 4سے 3 کر دی گی تو رقبہ 20 سے 18 ہوگیا اس سے ثابت ھوا کہ AاورB غلط کہ رہے تھے اور C, صحیح کہہ رہا تھا. کہ مستطیل کا رقبہ گھٹ جاتا ھے.

    ReplyDelete
  56. Sab se behtar yeh hai k students ko ham yeh bataen k Maths me andaze na lagate hue apni baat ko misalon se sabit karen . Example dene k daoran hi unhen edraak hoga

    ReplyDelete
  57. Alag alag misalo k zariye tulba ko riyazi samj gaya jay

    ReplyDelete
  58. مدد
    استاد سب سے پہلے طلبہ کو اکائی ،دہایءاور سیکڑہ مقامات سے روشناس کرائیں اسکے لئے مقامی قیمت سے روشناس

    ReplyDelete
  59. Is surate haal ko sambhalne ke liye hum talba ke riyazyati tassur ki wazahat karenge

    ReplyDelete
  60. مثالوں کے ساتھ لمباىء اور چوڑاى کو سمجھا نا،اور لکڑیوں کا استعمال کے ذرىىے اس سرگرمى کو سمجهانا۔

    ReplyDelete
  61. احاطہ اور رقبہ ضابطے کا استعمال کرکے سمجھاے گے۔

    ReplyDelete
  62. ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں

    ReplyDelete
  63. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  64. منحصر کرتا ہے مستطیل کھیل کی قیمتوں پر

    طلباء کو مختلف مثالیں دے کر اس کی وضاحت کریں گے

    ReplyDelete
  65. We can draw one rectangle having Length =10 cm and bredth of 15 cm, and another rectangle having Length= 11 cm and bredth= 14 cm. Then, we will tell the students to measure both the rectangles' area and find out the difference.

    ReplyDelete
  66. اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    ReplyDelete
  67. طے شدہ اقدامات اور تعلیم اور سیکھنے کے اوزار کی مدد سے ، بچے نتائج کی وضاحت کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

    REPLY

    ReplyDelete
  68. سلام علیکم میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے

    ReplyDelete
  69. Shamshadbegum Shaikh
    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لئے غور وخوص کیجئے بتاےگے مراحلے پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجئے

    ReplyDelete
  70. بچوں کے اس کنفیوژن کو دور کرنے کے لیے انہیں ایک سرگرمی کے ذریعے مستطیل کے رقبہ کے بارے میں سمجھایا جائے سکتا ہے۔۔ایک بڑے مستطیل نما کارڈ شیٹ کے ذریعے یہ سرگرمی انجام دی جا سکتی ہے۔۔

    ReplyDelete

  71. اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و

    اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
  72. Practical Aur udaharan Ke dwara Samjha Gaya

    ReplyDelete

  73. نے کہا اگر مستطیل کی لمبائی میں 1 کا اضافہ کر دیا جائے اور چوڑائی 1 کم کر دی جائے تو مستطیل کا رقبہ برابر ہی رہے۔ B نے کہا نہیں، A غلط کہہ رہا ہے نیا رقبہ بڑھ جائے گا۔ C نے کہا نہیں، A اور B دونوں غلط ہیں، نیا رقبہ گھٹے گا۔ اس صورتِ حال کو کیسے سنبھالیں گے؟ ایک لمحہ کے لیے غور و خوص کیجیے؟ اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  74. اسلام علیکم میرے ساتھیو یو نیو ماڈل 9 ایکٹیویٹی 5 5 طلبا کو کو مسل سکے رقبے لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہونے کی وجہ سے سے اس طرح کی سوالات پیدا ہورہے ہیں سے زیادہ مثالوں سے سمجھا کر اس مسئلے کا حل ل نکالیں گے زیادہ سے زیادہ مثالیں لمبائی اور چوڑائی کے بارے میں معلومات دے کر طلباء کی کی تفہیم میں اضافہ کریں گے

    ReplyDelete
  75. احاطہ اور ضابطے کا استعمال کرکے سمجھا ے

    ReplyDelete

  76. اس صورتحال میں ہم ترتیب وار کٸ اقدامات کا انعقاد کر کے طلبا کو نہ صرف سمجھا سکتے ھیں بلکہ ان کے شکوک و شہبہات کا ازالہ بھی کر سکتے ھیں ۔ مثلاً مستطیل کی شکل بنا کر اس کے رقبے اور احاطے کو معلوم کرنے کا طریقہ کار ۔۔۔۔۔ پھر اسی کی مدد سے یعنی مستطیل کا رقبہ معلوم کرنے کا ضا بطہ =لمبای ضرپ چوڑاٸی کا ضابطہ لگا کر مستطیل کا رقبہ معلوم کرہں گے مثال 5×4=20ہو تو ہم اسے6×3=1معلوم ہوا کہ لمبای اگر 5 سے 6 کر دی گئی اور چوڑای اگر گٹھاکر 4سے 3 کر دی گی تو رقبہ 20 سے 18 ہوگیا اس سے ثابت ھوا کہ AاورB غلط کہ رہے تھے اور C, صحیح کہہ رہا تھا. کہ مستطیل کا رقبہ گھٹ جاتا ھے.

    ReplyDelete
  77. احاطۂ کو بڑھا نے کے لیے لمبائی اور چوڑائی کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے ۔

    ReplyDelete
  78. Mesure bad gayato rakba bad zayega

    ReplyDelete
  79. اس صورتحال میں ہم مستطیل کا رقبہ معلوم کرنے کا ضا بطہ
    مستطیل کا رقبہ = لمبائی × چوڑائی
    کی تفہیم کروا کر مستطیل کا رقبہ معلوم کریں گے۔
    مثال 5×4 = 20 ہوتو ہم اسے 6×3 = 18معلوم ہوا کہ لمبائی اگر 5 سے بڑھ کر6 کر دی گئی اور چوڑای اگر گٹھاکر 4سے 3 کر دی گی تو رقبہ 20 سے کم ہو کر 18 ہوگیا۔
    اس سے ثابت ہوا کہ AاورB غلط کہ رہے تھے اور C, صحیح کہہ رہا تھا. کہ مستطیل کا رقبہ گھٹ جاتا ہے.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

मॉड्यूल 3 - गतिविधि 2: स्वास्थ्य संबंधित गतिविधियाँ

मॉड्यूल 2 - गतिविधि 2 : व्यक्तिगत-सामाजिक गुणों को समझना

Module 6- Activity 4: The Memory Lane