ماڈیول 9 - سرگرمی 2: غور وخوض

ایک استاد چوتھی جماعت کے طلبا کے سامنے ایک سوال رکھتا ہے

جمع کیجیے 400+7

طالب علم اس کو ذیل کے طریقے سے کرتا ہے

4007=400+7

دوسرا طالب علم اسکو دوسرے طریقے سے کرتا ہے

1100=400=7

–کونسی سابقہ معلومات طلبا کے پاس نہیں ہے؟
–غلط تصور کو ٹھیک کرنے کے لیے طلبا سے کس قسم کے سوالات پوچھے جاتے

اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

Comments

  1. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talba ko muqami keemat ki sahi jankaari dijaye to behtar rahega

      Delete
    2. 7 ki muqami qeemat akayi hai isliye 400 me akayi ke muqam par jo 0 hai usme 7 ko jama Karna ye sabiqa maloomat talaba ke paas nahi hai.Is galat tasawwur ko thik karne ke liye ustad sawalat kar sakte hain jaise:-1)400 ke har hindase ki muqami qeemat batawo ?
      2)7 ki muqami qeemat batawo?
      3)akayi muqam par mawjud 7 ko 400 me akayi muqam par mawjud kis hindase me jama karein ge?

      Delete
    3. استاد نے سب سے پہلے طلبہ کو اکائی ،دہایءاور سیکڑہ مقامات سے روشناس کرائیں ۔

      Delete
    4. طلبہ کو یہ سمجھانا ضروری ہے کہ جمع کرتے وقت اکاںٔی کے ہندسہ میں
      اکاںٔی کا ہندسہ جمع کرنا،دہاںٔی کے ہندسہ میں دہائی کا ہندسہ جمع کرے،اور مقامی قیمت بھی سمجھانا ہوگا

      Delete
  2. Replies
    1. Children are prone to do these mistakes if they doesn't know regarding place value and how to implement it. So we should focus more on teaching it with charts, games and other unique ways to make them refrained it in their brain cells for many years.

      Delete
    2. Children are prone to do these mistakes if they doesn't know regarding place value and how to implement it. So we should focus more on teaching it with charts, games and other unique ways to make them refrained it in their brain cells for many years.

      Delete
  3. स्थानीय मान व दो अंकों की संख्याओं के जोड़ सिखाने का हमारा तरीका पारंपरिक शिक्षण से तीन मायनों में अलग है। पहले अंतर बता दें फिर उनकी व्याख्या करेंगे।

    ReplyDelete
  4. Teach them place values.

    ReplyDelete
    Replies
    1. استاد کو چائے کے سب سے پہلے عدد کی مقامی قیمت اور علامت کی شناخت ہے کہ نہیں معلوم کراے۔

      Delete
  5. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
    Replies
    1. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

      REPLY

      Delete
    2. اس ماڈیول میں طلبا کومقامی قیمت کے بارے میں غوروفکر کرنے ہندسوں کے مقا می قیمت میں اکائی دہائی سینکڑہ کے چارٹ سے واقف کرنا چاہے

      Delete
    3. سب سے پہلے طلبہ کو مقامی قیمت کا تصور میں لایا جائے اور اسکے لئے مختلف سرگرمیوں کا انعقاد کیا جائے گا

      Delete
  6. छात्रों से 'स्थानीय मान की संकल्पना'की जानकारी का जायजा लेंगे।उसके उपरांत उनकी जानकारी के निमित्त जरूरी सुधार एवं अन्य जानकारी विस्तृत रूप में उन्हें समझाकर फिर सवाल को हल करने का तरीका विस्तार से समझाएंगे।

    ReplyDelete
  7. ماڈیول9سرگرمی 2 غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    ReplyDelete
  8. طلبہ میں مقامی قیمت کا تصور نہیں ہونے کی وجہ سے اسطرح کی غلطی کرتے ہیں

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talba me muqhami qhimat ka tasawur na hone ki sajha se is tarah ki ghlati karte haen.

      Delete
  9. बच्चो को स्थानीय मान और दो अंकों को जोड़ने का ज्ञान नहीं है।अतः सबसे पहले बच्चों को उदाहरण देकर, गतिविधि कराकर समझाए ।फिर दूसरा प्रश्न देकर बनाने बोले।यदि उसे समझ आ गया होगा तो वह सही हल कर पायेगा।

    ReplyDelete
  10. غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    ReplyDelete
  11. تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  12. غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talba ko basic hisab ki phele hi nishandahi karana chahiye jese jama, tafriq,zarb,taqsim.......

      Delete

  13. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
  14. ZAHEDA BEGUM GOVT URDU HPS HUNADAGI (dist : yadgir )
    Module no 9
    400+7 ?
    Inthis case the teacher teach the students such as place value properly ,as well aproprate functions of addition method andrewuqrief more practice to the children.

    ReplyDelete
    Replies
    1. مقامی قیمت کا تصور کرانا چاہئے

      Delete
  15. ZAHEDA BEGUM GOVT URDU HPS HUNASAGI ( DIST : YADGIR )
    MODULENO : 9
    Activity : 400+7. ?
    The teacher should explain to children before starting basic functions of maths ,begins with placevalue as well as actual vaue clearly through lot of activites in class room learning is requaried rather than giving such task for the children.

    ReplyDelete

  16. غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیج

    ReplyDelete
  17. Tulba. Ko ustad sab. Se. Pahele. Bunade. Amal yane + _ ×. ÷ ke alamatu. Ko samjana aur. Do. Hinse. Aur teen. Hinse. Ke shanaqet. Kerwana. Aur. Muqame. Kemat ko. Samjana. Chaheye. Aur. Akae. Dhae senkqa aur. Hazar. Ke sanaqath kerwana. Chaheye

    ReplyDelete
  18. السلام وعلیکم میرے سبھی ساتھی نستا ٹریننگ 2020 کے کے چار سو جمع ساتھ مساوی 4700 جمع ساتھ مساوی گیارہ سو جو طلباء کی یہ غلطیاں یہ کام اکائی دہائی سینکڑہ بے کی کی نہ معلوم ہونے سے ایسی غلطیاں سرزد ہوتی ہے ہے ہندسوں کی مقامی قیمت اگر اگر نہ معلوم ہو تو اس طرح کی غلطیاں کیا ہوتی ہیں ہیں

    ReplyDelete
  19. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete
  20. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:

    السلام وعلیکم میرے سبھی ساتھی نستا ٹریننگ 2020 کے کے چار سو جمع ساتھ مساوی 4700 جمع ساتھ مساوی گیارہ سو جو طلباء کی یہ غلطیاں یہ کام اکائی دہائی سینکڑہ بے کی کی نہ معلوم ہونے سے ایسی غلطیاں سرزد ہوتی ہے ہے ہندسوں کی مقامی قیمت اگر اگر نہ معلوم ہو تو اس طرح کی غلطیاں کیا ہوتی ہیں ہیں

    ReplyDelete
  21. ہندسوں کی مقامی قیمت کی مشق
    کروانا ضروری ہے۔

    ReplyDelete
  22. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:
    السلام وعلیکم میرے سبھی ساتھی نستا ٹریننگ 2020 کے کے چار سو جمع ساتھ مساوی 4700 جمع ساتھ مساوی گیارہ سو جو طلباء کی یہ غلطیاں یہ کام اکائی دہائی سینکڑہ بے کی کی نہ معلوم ہونے سے ایسی غلطیاں سرزد ہوتی ہے ہے ہندسوں کی مقامی قیمت اگر اگر نہ معلوم ہو تو اس طرح کی غلطیاں کیا ہوتی ہیں ہیں

    ReplyDelete
  23. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:
    January 2021 at 19:19
    معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete

  24. طلبہ میں مقامی قیمت کا تصور نہیں ہونے کی وجہ سے اسطرح کی غلطی کرتے ہیں

    ReplyDelete
  25. طالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضرب تقسیم جیسی علامات کی شناخت کرانا

    ReplyDelete

  26. Shagufta M. Dhanseطلبہ میں مقامی قیمت کا تصور نہیں ہونےکیوجہ سے اسطرح کی غلطی کرتےہیں طلبہ کو مقامی قیمت کی مشق کرانا ضروری ہے

    ReplyDelete
  27. Change in length and breadth changes the Area

    ReplyDelete
  28. Change of length and breadth change the Area

    ReplyDelete
  29. Abb hum tulba ke liye aam our dil casp sargarmiyow ko anjam denge kasro ki taksim ka muzahera karne ke liye 8 kagzhon kaa ek set tulba ko dethe hai yani mere pass sirf 8 kagaz hai abb mai cahati hun ke 8 kagazo ka ek set our ek se zyada group ko diya jayega 8 ko 8 se taksim karne par Aap ko 1 hasil hoga our 8 ko 4 se taksim karne par 2 hasil hota hai isi tarha ustad tulba ki cargardigi ko beheter bana sake hai..

    ReplyDelete
  30. طلبہ میں مقامی قیمت کا تصور نہیں ہونےکیوجہ سے اسطرح کی غلطی کرتےہیں طلبہ کو مقامی قیمت کی مشق کرانا ضروری ہے

    ReplyDelete

  31. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گ

    ReplyDelete

  32. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete
  33. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete
  34. Teach them place value and length and breadth

    ReplyDelete

  35. طالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضرب تقسیم جیسی علامات کی شناخت

    ReplyDelete

  36. The teacher should first reveal to the students the location of the digits and their local value. All these mistakes are made when the concept of location is not clear. The teacher must be taught to write the unit number under the unit in order to perform the addition and subtraction process. Only then will students not make such mistakes

    ReplyDelete

  37. The teacher should first reveal to the students the location of the digits and their local value. All these mistakes are made when the concept of location is not clear. The teacher must be taught to write the unit number under the unit in order to perform the addition and subtraction process. Only then will students not make such mistakes

    ReplyDelete
  38. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete
  39. کو ظاہری اور مقامی قیمت معلوم کرانا اور بنیادی مبادیات سمجھانا

    ReplyDelete

  40. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
  41. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
  42. First of all teacher teach the students the place value of the digits given in the question after much more practice needed .then they better understand the place value of the digits.

    ReplyDelete
  43. Talib-e-ilm ka jama ka tasauver yeh sabqa maloomat wazeh nhi hae

    ReplyDelete
  44. مقامی قیمت کی جانکاری دینی چاہیے

    ReplyDelete
  45. طلبہ میں مقامی قیمت کا تصور نہیں ہونے کی وجہ سے اسطرح کی غلطی کرتے ہی

    ReplyDelete
  46. ضابطے کے استعمال سے مستطیل کا رقبہ معلم کرنا دیئے گئے قیمتوں کو استعمال کرتے ہوئے زے کے استعمال سے مستطیل کا رقبہ صبح کرنا

    ReplyDelete
  47. استاد کو چاہیے کہ طالب علم کے اس غلط تصور کو ٹھیک کرنے کیلیے یہ دیکھنا ہوگا کہ کونسی سابقہ معلومات طلبہ کے پاس نہیں ہے۔ معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلبہ کو آشکار کریں۔
    معلم کوجمع تفریق کا عمل کرانے کیلئے اقای مقام کے ہندسے کو اقای کے نیچے لکھنا سکھانا ہوگا بار بار مشق کرانی ہوگی۔
    آموزگار کو گروپ میں جوری بناکر انفرادی طور پر عمل کرنے کے کے مواقع فراہم کیے جائیں اور ترغیب دی جائے کہ وہ روز مرہ زندگی میں مروج اعداد کا استعمال کرے اور ہندسوں کی مقامی قیمت کو سمجھ سکے۔

    ReplyDelete
  48. اڈیول9سرگرمی 2 غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    R

    ReplyDelete

  49. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہو

    طلبہ میں مقامی قیمت کا نہیںہونے کی وجہ سے اسطرح کی غلطی کرتے ہیں

    ReplyDelete
  50. طلبہ میں مقامی قیمت کا تصور نہیں ہونے کی وجہ سے اسطرح کی غلطی کرتے ہیں

    ReplyDelete
  51. سب سے پہلے مقامی قیمت کے تصور کو واضح کرنا ہوگا
    اکائی کے مقام کے نیچے اکائی کے مقام کا ہندسہ دہائی کے مقام کے کے نیچے دہائی کے مقام کا ہندسہ نہ لکھنے کی صورت میں یہ صورت حال پیش آتی ہے لہٰذا اس کی مشق کرانی چاہیے

    ReplyDelete
  52. Change of length and breadth change the Area.

    ReplyDelete

  53. سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشنا کریں گے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوئی ہیں۔ جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزدنہیں ہوں ہونگی۔

    REPLY

    ReplyDelete
  54. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete

  55. طالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضرب تقسیم جیسی علامات کی شناخت کرانا

    ReplyDelete
  56. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو

    ReplyDelete
  57. طلباء ہندسوں کی مقامی قیمت سے ناواقف ہوتے ہیں اسلیے اس طرح کی غلطیاں ہوتی ہیں اس لیے پہلے طلباء کو ہندسوں کی مقامی قیمت سے واقف کرانا ضروری ہے پھر ریاضی کے مختلف اصولوں (+ ، - ، × ، ÷) کی مناسب مثالوں کے ساتھ وضاحت کی جائے تاکہ وہ انہیں ذہن نشین کر سکیں ۔

    ReplyDelete

  58. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
  59. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
  60. طالب علم کے لیے ہندسوں کا مقام اور اس کی مقامی قیمت کی مشق کروانا

    ReplyDelete
  61. The Teacher teach the students to the place value of the digits given in the question after much more practice needed then .they better understand the place value of the digits.

    ReplyDelete
  62. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete

  63. ماڈیول9سرگرمی 2 غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    REPLY

    ReplyDelete
  64. First of all learn students
    Value of number
    Than they r able to
    Understand...right calculation

    ReplyDelete
  65. اس طرح کی غلطیاں دور کرنے کے لئے طلبہ سے ہندسوں کی مقامی قیمت سے متعلق سوالات کریں گے اور اور ہندسوں کی مقامی قیمت کا تصور درست کرنے کے بعد جمع و تفریق کے بنیادی اصولوں کے متعلق سوالات کریں گے ا ایک عدد کے اکائ کے ہندسے میں دوسرے عدد کا کونسا ہندسہ جمع کریں گے ۔

    ReplyDelete
  66. تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے

    ReplyDelete
  67. طلباء کو ہند سوں کی مقامی قیمت کے متعلق معلومات فراہم کرتا چا ہئے مقامی قیمت کا تصور اگر طلباء میں فروغ پا پا ہے تو ہند سوں کو طلباء انکے مقا مات کے مطابق ٹھیک طور ر پر ر کھ سکھیں گے

    ReplyDelete
  68. ماڈیول9سرگرمی 2 غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    ReplyDelete
  69. We must make the students understand about plus minus multiply and devided by methods clearly..if they understand basic then they won't face any problem.

    ReplyDelete

  70. غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    ReplyDelete
  71. Ustad sab se pahle hindsaun ki mukhami khimAt aur zaheri khimAt me bare men samjhan chahiye

    ReplyDelete
  72. طلبا وطالبات کو مقامی قیمت کا تصور دلانا ہوگا.ہندوستانی نظام کو مقامی قیمت کے جدول کے ذریعے اعداد کو رکھ کر پھر جمع, تفرق ,,ضربو تقسیم کے طریقے اور حاصلہ لینے کے بارے میں سوالات کرتے ہوئے سمجھانا ہوگا.

    ReplyDelete
  73. Teach our student place value of
    Every number...

    ReplyDelete

  74. اس طرح کی غلطیاں ہندسوں کا مقام اور مقامی قیمت سے عدم آگاہی کے سبب سرزد ہوتی ہیں۔
    معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور انکی مقامی قیمت سے طلباءکوآشناکراے۔ معلم کو جمع و تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکائی مقام کے ہندسے کو اکائی کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ۔ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
  75. طلباء میں مقامی قیمتوں اور ظاہری قیمتوں کی پہچان نہیں ہے ۔استاد کو چاہۓ کہ طلباء کو پہلے اعداد کے مقامی قیمت اور ظاہری قیمتوں کی پہچان کرائے پھر بنیادی اعمال کی مشق کرائیں ۔

    ReplyDelete
  76. Teach our students place value of any number

    ReplyDelete
  77. Tulba ko pahle hindso ka tasuur karana chahiye hindso ki mukami kimat aur zahiree kimat ki malumat dena chahiye . tulba alamatu ko achi traha samjane par hi jama ka amal karnge

    ReplyDelete
  78. Talba ko unit aur tens place ki samajh hona chahhiye aur + aur - ka method samajhna chahhiye

    ReplyDelete
  79. Tulba ko place value se waqif karana our jama & tafreeqh ke bare mein maloom karana.

    ReplyDelete
  80. ہندسوں کی
    مقامی قیمت کے بارے میں سمجھا نا ہوگا

    ReplyDelete
  81. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    طلباء میں مقامی قیمتوں اور ظاہری قیمتوں کی پہچان نہیں ہے ۔استاد کو چاہۓ کہ طلباء کو پہلے اعداد کے مقامی قیمت اور ظاہری قیمتوں کی پہچان کرائے پھر بنیادی اعمال کی مشق کرائیں ۔

    ReplyDelete

  82. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    REPLY

    ReplyDelete
  83. AM Govt. Urdu HPS Haft Gumbad Kalaburgi North. Moalim talba ko hindson ka muqam aur muqami qeemat aur ekai add k neeche ekai add likhne ki takers karen

    ReplyDelete

  84. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
  85. Basically children should aware about place values. Every teachers must and should give importance carry work and place values

    ReplyDelete


  86. Teacher should give clear concept of place value among children

    Drillworkshould giva about placevaluto
    Understand

    ReplyDelete
  87. Teach them first place values, such as unit , tens , hundred etc. Student should know one digit and two digit numbers.
    Orally they can do addition and subtraction easily , but how to arrange the no on its place value is important.

    ReplyDelete
  88. Is sargarmi me bacchon ko sabse pehle hindson ka mukham aur iski khimat ki pehchan kara na hoga iske bad jama tfriq zarab. Takhsim sikhanahoga

    ReplyDelete
  89. معلم سب سے پہلے ہنر سوں کے مقام اور آن کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے طلباء کو استاد سب سے پہلے ہنر سوں کو مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں سمجھا نا ہو گا پھر نشانات جیسے جمع تفریق تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاے

    ReplyDelete
  90. First of all. teacher teach the students the place value of the digits given. ín the question after much more practice need
    then they better understand the place value of the digits
    drill. work should give. about place value. (W*s) .o

    ReplyDelete
  91. اسلام وعلیکم
    یہاں پر بچوں میں ہندسوں کی مقامی قیمت کے تصور سے دور ہیں انہیں پہلے مقامی قیمت اور بعد میں بنیادی اعمال سے واقف کرانا ہوگا اور کئی مسائل انکو حل کرانے ہوں گے تاکہ تصور صاف بنے

    ReplyDelete
  92. They are unaware of place value .So teach them place value.

    ReplyDelete
  93. یہاں پر بچوں میں ہندسوں کی مقامی قیمت جوکہ تصور سے دور ہیں انہیں پہلے مقامی قیمت اور بعد میں بنیادی عمل سے واپس کر آنا ہوگا اور کی مسائل کو حل کرانے ہوں گے تاکہ تصور صاف بنے

    ReplyDelete
  94. یہاں طلبا کو اندازہ کرنے کے بجائے مستطیل کے ظابطہ کی مدد سے مسئلہ حل کرنے پر زور دیا جائے گا

    ReplyDelete

  95. اس طرح کی غلطیاں ہندسوں کا مقام اور مقامی قیمت سے عدم آگاہی کے سبب سرزد ہوتی ہیں۔
    معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور انکی مقامی قیمت سے طلباءکوآشناکراے۔ معلم کو جمع و تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکائی مقام کے ہندسے کو اکائی کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ۔ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
  96. Teacher should give clear concept of place value among children

    ReplyDelete
  97. Teacher bachoun k samne kuch aisi misale dena chahiye jis se bache k dimag me a bat smj me aajaye k jma nfi tarik wagaira kaise ki jaye

    ReplyDelete

  98. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    REPLY

    ReplyDelete
  99. Ustad pahele talba ko hindson ki mukami kimat batana hoga phir alamat ki jaankari deni hogi jama tafreek ka amal batana hoga bachche ko mukami keemath ki jaankari nahi hai

    ReplyDelete
  100. Talaba ko sab sey pahley muqami khimat ka sahi tasawer samjhana hoga us key bad Riyazi key 4 bunyadi aamal +,_,×,÷,= vagera key barey mey samjhaya jaey takey talaba +,_,×,÷,mey galati na karey

    ReplyDelete

  101. غور کیجے کونسسابقہ معلومات، طلباء کے پاس نہیں ہے غلط تصورات، کـو ٹھک کـر ںے کے لئے طلباء سے کسم کــے ،سوالات پوچھے جاتے ہیں۔ آپنے تاثرات کـے اظہار، سـے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجے بتاۂے گٹے مراحل پر عمل کر کے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجے

    ReplyDelete

  102. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
  103. Abdul Khadeer Baig

    Mathematics is the king of science and queen of arts,
    ہر استاد کو چاہیے کہ علم ریاضی کی تدریس معلوم سے نا معلوم کی طرف ہواور سرگرمیوں پر مبنی ہو، انشاءاللہ ہر ایک مواد کا تصور آسانی سے سمجھ میں آجائے گا. شکریہ

    ReplyDelete
  104. Activity : 400+7. ?
    The teacher should explain to children before starting basic functions of maths ,begins with placevalue as well as actual vaue clearly through lot of activites in class room learning is requaried rather than giving such task for the children.

    ReplyDelete
  105. طالب علم کو ہندسوں کی مقامی اور ظاہری قیمت کی پہچان کرانا

    ReplyDelete
  106. مختلف سرگرمیوں کے ذریعے طلباء کو اعادادکی مقامی قیمت سے واقف کرایا جائے اور مختلف مشق کے ذریعے انھیں ذہن نشین کرایا جائے

    ReplyDelete
  107. GUHPS Hafthgumbad kal north talba ko sab se phle muqami qeemat ka tasawer sahi taur per samjaya jayega aur phir bunyadi amal ki taraf ragib kiya jayega

    ReplyDelete
  108. The basic facts of addition are those equations in which two single-digit numbers are combined by addition to give a sum Hence they range from 0+0=0 to 9+9=18. For each basic addition fact there is a related basic subtraction fact, for example, 18-9=9. An understanding of the commutative property of addition halves the number of facts that need to be learned since 3+7 = 7+3 etc.
    Addition and subtraction facts can be grouped into ‘families’ of facts, e.g., 5+4=9 so 4+5=9, 9-5=4 and 9-4=5

    ReplyDelete
  109. January 2021 at 19:19
    معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔

    ReplyDelete
  110. مقامی قیمت کا تصور کو سمجھنا چاہیے

    ReplyDelete
  111. مقامی قیمت کا تصور طلباء میں نہیں ہے۔پہلے طلباء کو مقامی قیمت کا تصور کرا یا جائیگا پھر مقامی قیمت کے لحاظ سے جمع کرنا سکھایا جائیگا۔

    ReplyDelete
  112. مختلف سرگرمیوں کے ذریعے طلباءکواعادادکی مقامی قیمت سے واقف کرایا جائے اور مختلف مشق کے ذریعے انھیں
    ذہن نشین کرایا جکو ترتیب ریکر بھی طلبہ کے تصورکو کے ذریعہELPS اور

    ReplyDelete

  113. مختلف سرگرمیوں کے ذریعے طلباءکواعادادکی مقامی قیمت سے واقف کرایا جائے اور مختلف مشق کے ذریعے انھیں
    ذہن نشین کرایا جکو ترتیب ریکر بھی طلبہ کے تصورکو کے ذریعہELPS اور

    ReplyDelete
  114. اس ماڈل میں معلم سب سے پہلے طلبہ کو مقامی قیمت کے بارے میں معلومات دینا ضروری ہیں

    ReplyDelete
  115. My suggestion is to teach our students place value number

    ReplyDelete
  116. Shahana Anjum from GUHPS DIGGAON CHITTAPUR
    Students ko moqami qimat tassawur dilayajaiga. Mashq karai jaigi aur khel khel me sikhaya jaiga.

    ReplyDelete
  117. طلباء کو سب سے پہلے ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہر ی قیمت مثالوں کے ذریعے سمجھانی ہوگی

    ReplyDelete
  118. ماڈیول ۹ سرگرمی دو میں دونوں ہی طلباء کے طریقہ غلط ہے کیوں کے طلباء میں ہندسے کا مقام اور مقامی قیمت کا تصور نہیں ہے اسلیئے طلباء اس طرح کی غلطی کر رہے ہیں طلباء کی اس غلطی کو دور کرنے کے لیے معلم کو چاہیے کہ سب سے پہلے طلباء کو ہندسے اور ہندسوں کی ظاہری و مقامی قیمت کے بارے میں سمجھاے اسکے بعد جمع تفریق ضرب تقسیم وغیرہ کو کس طرح کرنا چاہیے سمجھا ے
    مثلاً اکائی دہائی سیکڑا کے مقام کو سمجھنے کے لیے جھلکی کارڈ چارٹ ماڈیول کا استعمال کریں ابا کسیG K A kit وغیرہ

    ReplyDelete

  119. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    REPLY

    ReplyDelete
  120. ابتدائی سطح پر اعداد کی تدریس کے دوران مقامی قیمت کا تصور بھی واضح کرتے ہوئے اعداد کو پڑھنا لکھنا اور ساتھ ہی جمع کے عمل میں بھی مقامی جدول کا استعمال کریں
    جب تک طلباء اعداد کے مقام کو نہیں سمجھتے تب تک طلباء کی آموزش بے معنی ہوگی۔

    ReplyDelete
  121. سابقہ معلومات - ہندسوں کی مقامی قیمت کے متعلق سابقہ معلومات طلبہ کے پاس نہیں ہےـ
    طلبہ کو مقامی قیمت کا تصور سمجھائیں اور جمع کے عمل کی زیادہ مشق لیں ـ

    ReplyDelete
  122. طرح کی غلطیاں بچے تب کرتے ہیں ہیں جب وہ ہندسوں کی مقامی قیمت سے سے بخوبی واقف نہ ہو استاد کو چاہیے کہ سب سے پہلے طلبہ کو ہندسوں کی مقامی اور ظاہری کی کی سے واقف کآئے اس کی مشق کرنے کے بعد بے حساب حل کروایا جائے

    ReplyDelete
  123. Talba ku place value k bare me tafseel se samjhana chahiye

    ReplyDelete
  124. طلبہ کو مقامی قیمت کا تصور نہیں ہے ۔اسی لئے غلطی کرتے ہیں ۔

    ReplyDelete

  125. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
  126. مقامی قیمت کی فہمائش نہ ہو نے کے سبب جواب درست نہیں ہو پاتا اس لئے بچوں کو ابتدائی جماعت میں اعدا کی پہچان کرتے وقت ان عددی a اور مقامی قیمت کی پہچان کرانی چاہئے

    ReplyDelete
  127. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    REPLY

    ReplyDelete
  128. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے

    ReplyDelete
  129. ہمیں چاہئے کہ سب سے پہلے گنتی کے ساتھ ساتھ اکائ اور دہائ کو سلسلے وار بتانا چاہئے

    ReplyDelete
  130. سب سے پہلے طلباء کو مقامی قیمت کا تصور دلایا۔ جاے اور اس کے لئے مختلف سرگرمیوں کا انعقاد کیا جائے اسکے بعد جمع تفریق ضرب' اور تقسیم وغیرہ۔ سکھایا جاے

    ReplyDelete

  131. طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
  132. Tulba ke tasaver ko sahi kerne ke liye mukhami aadad ki pehchan karani chahiye,aur do hindsi ,teen hindsi aadad ke tasaweer dikha ker pochna chahiye ke yeh kounsa aadad hai

    ReplyDelete
  133. معلم کو چاہیے کہ طلباء کو مقامی قیمت سے واقف کروانے کے لیے اکایء دہائی سینکڑہ کا چارٹ استعمال کرانا چاہیے اور روزمرہ کی آسان مثالوں کے ذریعے اس تصور کو سمجھانا چاہیے

    ReplyDelete
  134. سرگرمی 5 غور وہ خوص کیجیے کا کیو آر کوڈ اسکین کرنے پر مقامی قیمت کے سوالات آرہے ہیں

    ReplyDelete
  135. سب سے پہلے طلباء کو مقامی قیمت سے واقف کروانا ہوگا اس کے لئے مقامی قیمت والے چارٹ کا استعمال کر کے مقامی قیمت کے تصور کو واضح کریں

    ReplyDelete

  136. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں

    ReplyDelete
  137. اس طرح کی غلطیاں دور کرنے کے لئے طلبہ سے ہندسوں کی مقامی قیمت سے متعلق سوالات کریں گے اور اور ہندسوں کی مقامی قیمت کا تصور درست کرنے کے بعد جمع و تفریق کے بنیادی اصولوں کے متعلق سوالات کریں گے ا ایک عدد کے اکائ کے ہندسے میں دوسرے عدد کا کونسا ہندسہ جمع کریں گے

    ReplyDelete

  138. طالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضرب تقسیم جیسی علامات کی شناخت کرانا

    ReplyDelete
  139. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی۔

    ReplyDelete
  140. Zaheri aur maqami qimat ki jankari Den

    ReplyDelete
  141. hindsau ki muqami qimat aur zahiri qimat malum karana zaroori hai.

    ReplyDelete
  142. سب سے پہلے مقامی قیمت کے تصور کو واضح کرنا ہوگا
    اکائی کے مقام کے نیچے اکائی کے مقام کا ہندسہ دہائی کے مقام کے کے نیچے دہائی کے مقام کا ہندسہ نہ لکھنے کی صورت میں یہ صورت حال
    پیش آتی ہے لہٰذا اس کی مشق کرانی چاہیے

    ReplyDelete

  143. बच्चों को इन गलतियों को करने की संभावना होती है अगर उन्हें जगह के मूल्य के बारे में पता नहीं है और इसे कैसे लागू किया जाए। इसलिए हमें इसे चार्ट, गेम और अन्य विशिष्ट तरीकों से सिखाने पर अधिक ध्यान केंद्रित करना चाहिए ताकि वे इसे कई वर्षों तक अपने मस्तिष्क की कोशिकाओं में अपवर्तित कर सकें।

    ReplyDelete
  144. Tanveer Khan

    طالبات کو استاد سب سے پہلےھندسوں کی مقامی قیمت اور ظاھری قیمت کے بارے میں سمجھانا ہوگا پھر نشانات جیسے جمع؛ تفریق ؛ تقسیم ضرب وغیرہ کو سمجھاۓ

    ReplyDelete
  145. Talba ko basic hisab ki phele hi nishandahi karana chahiye jese jama, tafriq,zarb,taqsim...

    ReplyDelete
  146. SAJEDA MOMIN

    Talba ko basic hisab ki phele hi nishandahi karana chahiye jese jama, tafriq,zarb,taqsim...

    REPLY

    ReplyDelete
  147. طلباء کے پاس مقامی قیمت اور بنیادی عمل جمع کا تصور نہیں ہے۔
    غلط تصور کو ٹھیک کرنے کے لئے طلباء کو ہندسوں کی مقامی قیمت سے متعلق سوالات پوچھیں گے۔جیسے
    عدد 400 کا اکاءی کا ہندسہ کیاہے؟ اور دوسرے عدد 7 کے اکاءی کا ہندسہ کیا ہے؟ اور دونوں عدد کو جمع کرنے کے لئے کہا جائیگا ۔اسطرح سے دہائی اور سینکڑہ مقام کی جمع کرنے کے لئے
    کہا جائیگا۔۔
    SAMEENA BEGUM ( AM)
    GOVT URDU HPS KOLLUR
    TQ! KALABURAGI SOUTH

    ReplyDelete
  148. Children are prone to do these mistakes if they doesn't know regarding place value and how to implement it. So we should focus more on teaching it with charts, games and other unique ways to make them refrained it in their brain cells for many years.

    ReplyDelete
  149. طالبعلموں کے لئے ہند سوں کا مقام اور اسکی مقامی قیمت کی مشق کروانا ضروری ہے

    ReplyDelete

  150. سب سے پہلے طلبہ کو مقامی قیمت کا تصور میں لایا جائے اور اسکے لئے مختلف سرگرمیوں کا انعقاد کیا جائے گا


    ReplyDelete

  151. معلم سب سے پہلے ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت سے طلباء کو آشکار کرے۔مقام کا تصور واضح نہ ہونے پر یہ ساری غلطیاں سرزد ہوتی ہیں۔ معلم کو جمع تفریق کا عمل کرانے کے لئے اکای مقام کے ہندسے کو اکای کے نیچے لکھنا سکھانا ہو گا۔ تبھی جا کر طلباء سے ایسی غلطیاں سرزد نہیں ہوں گی

    ReplyDelete
    Replies
    1. آپ کے خیالات کی حمایت کرتی ہوں

      Delete
  152. Teach them about place value of numbers

    ReplyDelete
  153. مقامی قیمت کا تصور

    ReplyDelete
  154. Model 9..سرگرمی نمبر 4....

    ضابطے کے استعمال سے مستطیل کا رقبہ معلم کرنا دیئے گئے قیمتوں کو استعمال کرتے ہوئے زے کے استعمال کریں

    ReplyDelete
  155. ماڈل نمبر 9... سرگرمی نمبر 5..ضابطے کے استعمال سے مستطیل کا رقبہ معلم کرنا دیئے گئے قیمتوں کو استعمال کرتے ہوئے زے کے استعمال کریں

    ReplyDelete
  156. Mukaami kimat ka tassawar nhi hone ki wajah se tulba galti karte hai

    ReplyDelete
  157. اس ماڈیول میں طلبا کومقامی قیمت کے بارے میں غوروفکر کرنے ہندسوں کے مقا می قیمت میں اکائی دہائی سینکڑہ کے چارٹ سے واقف کرنا چاہیے

    ReplyDelete
  158. Teacher must explain value of digit number. the student must have the knowledge of place values

    ReplyDelete
  159. طلبہ کو اعداد کا علم اور اُس کی مقامی قیمت کو اچھی طرح ذہن نشین کرانا ہوگا اس کی کئی مشق لینی ہو گی پھر کس طرح سے اُن کی جمع کی جاتی ہے عدد کو کس طرح اُس کے مقام پر لکھا جاتا ہے سکھانا ہوگا تب کہیں جا کر وہ ایسی غلطی نہیں کریں گے

    ReplyDelete

  160. سب سے پہلے طلباء کو مقامی قیمت کا تصور دلایا۔ جاے اور اس کے لئے مختلف سرگرمیوں کا انعقاد کیا جائے اسکے بعد جمع تفریق ضرب' اور تقسیم وغیرہ۔ سکھایا جاے

    ReplyDelete
  161. اعداد کی مقامی قیمت کا تصور واضح نہیں ہے۔اس کے لئے طلبہ کو اعداد کو مقامی قیمت کے جدول میں رکھنے کی مشق کروائی جائے۔

    ReplyDelete
  162. ہندسوں کا مقام اور ان کی مقامی قیمت کی معلومات نا ہونے کی وجہ سے اس طرح کی غلطی ہوتی ہے

    ReplyDelete
  163. बच्चो को स्थानीय मान और दो अंकों को जोड़ने का ज्ञान नहीं है।अतः सबसे पहले बच्चों को उदाहरण देकर, गतिविधि कराकर समझाए ।फिर दूसरा प्रश्न देकर बनाने बोले।यदि उसे समझ आ गया होगा तो वह सही हल कर पायेगा।

    ReplyDelete
  164. Tuiba ko mukami Kimat ka Sahi tasawoor na hone ki waje se ye galti Hoti hai isliye unhe mukam ki zahiri Kimat se waqfiyat karai jaye

    ReplyDelete
  165. Is ke liye adadon ki khadi aur aadhi tarteeb ki khoob mashk karane ki zarurat hai.

    ReplyDelete
  166. ہندسوں کا مقام اور ان کی مقامی قیمت کا مکمل طور پر علم نہ ہونے کی وجہ سے یہ غلطیاں ہوتی ہیں ۔

    ReplyDelete
  167. طالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضرب تقسیم جیسی علامات کی شناخت

    ReplyDelete

  168. سب سے پہلے مقامی قیمت کے تصور کو واضح کرنا ہوگا
    اکائی کے مقام کے نیچے اکائی کے مقام کا ہندسہ دہائی کے مقام کے کے نیچے دہائی کے مقام کا ہندسہ نہ لکھنے کی صورت میں یہ صورت حال پیش آتی ہے لہٰذا اس کی مشق کرانی چاہیے

    ReplyDelete
  169. طلباء میں ہندسوں کے مقام اور ان کی مقامی قیمت کا مکمل طور پر علم نہ ہونے کی وجہ سے یہ غلطیاں ہوتی ہیں ۔

    ReplyDelete
  170. Student ko place value ka knowledge nahi ha pahle uska yeh concept clear karna hoga is k liye note aur sikkon ki madad li ja sakti hai , unit , tens aur hundreds batana hoga phir clear hoga

    ReplyDelete
  171. First clear the concept of place value to the student... They have to know clear about unit, hundred, thousand place... After that they will able to solve sum easily

    ReplyDelete
  172. طلبا کو اعداد کی مقامی قیمت کا تصور واضع نہیں ہے اس لیے وہ غلطی کررہے ہیں استاد کو اکاءی دہائی اور سینکڑے کاتصور واضح کرنا ہوگا۔اس کے لیے سکے اورنوٹ کا استعمال مناسب ہوگا۔

    ReplyDelete
  173. استاد نے سب سے پہلے طلبہ کو اکائی ،دہایءاور سیکڑہ مقامات سے روشناس کرائیں ۔

    ReplyDelete
  174. Tulba ko JAMA Ka Sahi amal sikhana zaruri hai.

    ReplyDelete
  175. طالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضربطالبات کو ہندسوں کی مقامی قیمت اور ظاہری قیمت کے بارے میں پہچان کرانا جمع تفریق ضرب

    ReplyDelete
  176. Talba ko makami kimat ki sahi jankari di jayy

    ReplyDelete
  177. سب سےپہلے استاد کو چاھیۓ کہ طلبہ میں اکاٸی اور پھر دس اکاٸی کے مجعوعے دہاٸی اور پھر سیکڑے کے
    تصور کو مثالوں کے ذریعے پختہ کرے ۔۔۔ھر مقام کی مقامی قیمت سے متعلق تفصیلات بیان کرے۔۔۔ مثالوں کے ذریعے سے مشق منعقد کرے ۔۔۔ ایک ھندسی ، دو ھندسی ،تین ھندسی اعداد کی مشق کے بعد جمع اور دیگر اعمال کی حل شدگی کی طرف پیش رفت کرے ۔۔۔بنیادی تصورات میں پختگی نہ ھونےکے سبب ایسی غطیاں سرزد ھوتی ھے۔

    ReplyDelete
  178. Teacher pahle tulba ko muqami kimat se wakif Karaye aur jama ke asulon se wakif karaye

    ReplyDelete
  179. Bachho ko ye samjhaenge k jana ka amal ekai ki janib se shuru hoga

    ReplyDelete
  180. طلبہ کو مقامی قیمت اور ریاضی کے بنیادی اعمال سکھاے جانے چاہیے

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

मॉड्यूल 3 - गतिविधि 2: स्वास्थ्य संबंधित गतिविधियाँ

मॉड्यूल 2 - गतिविधि 2 : व्यक्तिगत-सामाजिक गुणों को समझना

Module 6- Activity 4: The Memory Lane