ماڈیول 7 - سرگرمی 3: غور کیجیے
اپنے صوبے/ مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون/ کلاس کے نصاب پر ایک نظر ڈالیے اور ساتھ ہی این سی ای آر ٹی کے ایلیمینٹری سطح کے دستاویز میں اس مضمون/کلاس کے آموزشی ماحصل پہ بھی ایک نظر ڈالیے۔آپ دونوں کے درمیان کیا ربط پاتے ہیں؟
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDeleteThe difference among ncert and state syllabus is shallow, ncert is activity based and state is child centric. Even though with the differences the effectiveness is same. Eventually the concepts are same may be the topic coverage differs. State and centre both educational authorities must endeavor to give children education at the age it is required.
DeleteNCERT syllabus are active based* regional syllabus are child center
DeleteAAP ne is me kis tarha
DeleteType kiya plz reply
AAP ne is me kis tarha
DeleteType kiya plz reply
AAP ne is me kis tarha
DeleteType kiya plz reply
بچوں کی نفسیات کے مطابق سرگرمیاں لینی ۔
DeleteIt's amazing
ReplyDeleteAll the students know Their strength s and weaknesses to develop the y suggest themselves to Reach aim
DeleteALL STUDENTS KNOWS THEIR STRENGTHS AND WEAKNESSES TO DEVELOP THEY SUGGEST THEMSELVES TO REACH THE AIMS
ReplyDeleteاندازہ قدر میں استاد طلبہ کے ساتھ ربط میں رہتا ہے ۔اور اجتماعی انفرادی طور پر عمل میں لاتا ہے ۔
Deleteमैं अपने प्रांत अर्थात बिहार में लागू सामाजिक विज्ञान के सिलेबस पर गौर करती हूं एवं एनसीइआरटीई के सिलेबस पर गौर करती हूँ तो पाती हूँ कि दोनों के किताबों में सभी समान टॉपिक को शामिल नहीं किया गया है।कुछ टॉपिक जो मिलते भी हैं तो उनमें कक्षाओं में उत्तरोत्तर तारतम्यता जैसा की एनसीइआरटीई के सिलेबस में पाया जाता है वैसा प्रांतीय सिलेबस में नहीं पाया जाता है।
ReplyDeleteMai samajhti hun ke NCERT syllabus aur Karnataka state syllabus dono hi child centered aur activity based hain. Ye Teachers par depend karta hai ke wo bachchon ko easy mahsoos karayein .
Deleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteApne tassur k izhar pehle ghor kijiye
ReplyDelete
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے
Bahuth hi farq hai state ka Jo syllabus tha isme zyada sargarmiyon thi but ncert books mein applications activities zyada hain.
ReplyDeleteApne tassur k izhar pehle ghor kijiye
ReplyDeleteDonaun me bahut ferkh hai,sunaun ki alag alag sargarmiyan hain jisse Tulba ki aamozishi mahasil me aasani hoti hai
ReplyDeleteہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteNCERT syllabus are activity based®ional syllabus are child centered.
ReplyDeleteBachon k Umar k nutabiq faisla karna hai
ReplyDeleteHamare. ILakhe me awake jamat Urdu. Bacha markez khelo cheko ke. Tahet sargermeyu. Per
ReplyDeleteMabne. Tedrese. Amel. Me Le aur. N C. R. T me bhe. Bacha. Merkaz. Sargermeyu. Per mabne hai
دونوں ہی بچہ مرکز نصاب ہیں
ReplyDeleteBoth are child centered and activity base.
DeleteBoth syllabus are child centred and activity base
DeleteAssalam walaikum due to diversity in India different state has different culture, languages, development, needs, social background, and different educational aims so that is way i found many difference in syllabus also according to that every state will get their aims and skills in pupils
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا، ******ل
ReplyDeleteہمارے صوبہ میں پرائمری جماعتوں میں کھیلو سیکھو طریقہ تدریس کے ذریعے تعلیم دی جا رہی ہے ncert کے تحت اسی طرح کی تعلیمی پالیسی ہے
Deleteدونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالیبات کو صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں
ReplyDeleteدونوں میں طفل مرکوز پر زور دیا گیا ہے ۔کیونکہ آج کا بچہ کل کا شہری ہوتے ہیں۔
ReplyDelete
ReplyDeleteاول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ ہے
ALL STUDENTS KNOWS THEIR STRENGTHS AND WEAKNESSES TO DEVELOP THEY SUGGEST THEMSELVES TO REACH THE AIMS
ReplyDeleteBoth are based on child center education.
Deleteہاں روبرکس کے ذریعہ اندازہ قدر کو جانچا جا سکتا ہے ۔
ReplyDeleteDue to diversity in India different state has different culture, languages, development, needs, social background, and different educational aims so that is way i found many difference in syllabus also according to that every state will get their aims and skills in pupils.
ReplyDeleteاپنے صوبے / مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون /کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچے نصاب مرکز ہے کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت طلباء کی صلاحیتوں کو ابھارنا ہے جیسا کہ اول اور دوم جماعت میں بچے نلی کلی (کھیلوں سیکھو ) کے ذریعے سیکھتے ھیں اور سوام تا پنجم جماعت تک کلی نالی ( کر کے سیکھو ) کے تحت تعلیم پاتے ہیں۔۔۔ اور معلم انکی رہبری کرتے ہیں
ReplyDeleteدونوں نصاب ہی طفل مرکوز ہیں،اور
ReplyDeleteسرگرمیوں پر مبنی ہیں۔
Reo bark andaza khadar ka ek aisa ala Hain jo tulba our talibath se mutlak kisi bhi kam ke usuliathi ke paimane ke sabhi anasir ko Puri wazahath se pesh kartha hai cahe wo kaam zabani ho yaa taheriri ho
ReplyDeleteYaa basri paikaro par mabni ho
Reo bark charo paimano par mushtamil hota hai......
Reo bark tulba wo talebath ke maksus kaam task ka andaza khadar karne ke paimane ka ek jame test hota hai..
ہمارے صوبے اورین۔سی۔ای۔آر۔ٹی کلاسوں کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے ۔دونوں میں بچہ مرکز صلاحیت موجود ہیں۔
ReplyDeleteThere is child curricullam in both center . Under the Activities. The students have to highlight their abilities in this the students are identify their strength and weakness.
ReplyDeleteماڈیول 8 سرگرمی، 3 غور کیجے دونوں، میں زیادہ فرق نہیں دونوں میں بچہ۔ کـو نصاب، مرکز سے سرگرميوں کے تحت طلباء و طالیبات کو صلاحیتوں، کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ۔ اپنی خوبیوں اور حامیوں کی شناخت کرتا ہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوسلہ افزایء کرتے ہیں
ReplyDeleteChild centered system
ReplyDeleteYes Reo bark kai zarya Andaja khader ku jancha ja sakta ha
ReplyDeleteدونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں سرگرمیوں پر مشتمل ہیں اور طفل مرکوز تعلیم پر زور دیتے ہیں
ReplyDeleteدونوں طفیل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل تعلیم پر زور دیتے ہیں
ReplyDeleteBoth have same aim for a child over all development..but ncert method is quit different from our state system..ncert syllabus is based on activity..
ReplyDeleteBut in state syllabus it's content base learning..
معلم کو اس ضمن میں کا فی مستعدی سے کا م کرنے کی ضرورت ہے تاکہ طلباء کی صلاحیتوں کو فروغ ہو
ReplyDeleteمعلم کو چاہیے کہ وہ اپنے طلباء کی اکتسابی معیار کو بلند کرنے کے لئے ہر ممکن وسائل اور تدریسی طریق کار کا استعمال کرے
ReplyDeleteBoth are child centered and based on activities
ReplyDeleteDono me activities based learning par for Diya gaya hai aur dono me child centered syllabus Diya gaya hai
ReplyDeleteGovt urdu Hps Haftgumbad
ReplyDeleteNisab chhey Riyasati satha par ho ya mulki sathy par ho in dono mey ziyada farq nahi hota
Dono mey bhi Talibeilm tufle markaz hota hay our bachey ki umr ,Miyar ko dektey hoy tyar kiya jata hay jo dono mey ziyada farq nahi hota
Both are child centred and besd on actives
ReplyDeleteChild Sistema besad
ReplyDeleteAnswered 2 years ago
ReplyDeleteBoth cbse and state board have the same syllabus which hasn't been changed since 2006. The only main difference is the type of questions asked in the board exams. Cbse has a far tougher paper setting which challenges the students to use multiple formulas and concepts. The local board exams have a set pattern and most of the questions asked is a xerox of the ncert textbook. Cbse has no set pattern , therefore there is no guarantee of the type of questions asked. This is the reasons most people from cbse syllabus do well in competitive exams as they get their concepts clear , unlike pu where mugging up can easily get you out of out
Both cbse and state board have the same syllabus which hasn't been changed since 2006. The only main difference is the type of questions asked in the board exams. Cbse has a far tougher paper setting which challenges the students to use multiple formulas and concepts. The local board exams have a set pattern and most of the questions asked is a xerox of the ncert textbook. Cbse has no set pattern , therefore there is no guarantee of the type of questions asked. This is the reasons most people from cbse syllabus do well in competitive exams as they get their concepts clear , unlike pu where mugging up can easily get you out of out
ReplyDeleteBacchon k sath sath apna bhi muhasiba karna chaihye
ReplyDeleteBacchon k sath sath apna bhi muhasiba karna chaihye
ReplyDeleteDono syllabus mein baccha markaz hota Hy, aur dono hi syllabus activity base hote hyn.
ReplyDeleteBoth are same mgr is k sat sath ek teacher ko bache ki salahiyth dekh k janch k pdana chahiyr
ReplyDeleteReburik ek acch janch ka tareeqa hai
ReplyDeleteNcert ka syllabus salahiyaton par mubanni hota hai jabke state syllabus baccha markaz par mubanni hai
ReplyDeleteDono nisaab baccha markooz hain.aur sargarmiyon pe mabni hain.
ReplyDeleteBoth the sylabus contents the child centered education and its depending upon the child activity
ReplyDeleteاول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
ReplyDeleteہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ ہے
REPLY
All the students know Their strength s and weaknesses to develop the y suggest themselves to Reach aim
ReplyDeleteاول جما عت سے بچوں کو کھیلو اور سیکھو کے تحت ہر ایک سرگرمی پر مبنی تدریس کو عمل میی لیں اور بچوں کو اکتسابی معیار کو بلند کرنوکے لۓ ہر ممکن ہوگی
ReplyDelete
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
In our state karnataka we are following nali kali method.in this method child have free and joyful learning .child centred but in Ncert books we see lot of activities that to in standard English
ReplyDelete
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDelete
ReplyDeleteاول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ حے
ReplyDeleteاول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ حے
صوبائی مواد اور ریاستی
ReplyDeleteموادکے درمیان سرگرمیوں کا فرق ہے مگر دونوں میں بنیادی طور پر طفل مرکوز تعلیم پر توجہ دی گئی ہے ۔
ZAHEDA BEGUM GOVT URDU HPS HUNASAGI ( DIST : YADGIR )
ReplyDeleteIn lndia state to state sllyabus are different but cocept of topic are same.
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔
بچوں کو نفسیات کے مطابق اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دیکر تعین قدر کیا جاتا ت
ReplyDeleteاین سی ای آر ٹی کے ایلیمینٹری سطح کے دستاویز میں اس مضمون/کلاس کے آموزشی ماحصل کی خصوصیت یہ ہے کہ آموزش عملی سرگرمیوں سے انجام پاتا ہے اور آموزش روزمرہ زندگی سے مربوط ہوتا ہے ۔
ReplyDeleteZAHEDA. BEGUM HOVT URDU HPS HUNASAGI ( DIST : YADGIR )
ReplyDeleteRUBRIC is a "tool and technic of evaluation" of pupils which is used in the class room.
ZAHEDA BEGUM GOVT URDU HPS HUNASAGI (DIST : YADGIR )
ReplyDeleteModule no : 7
ACTIVITY NO :5
RUBRIC is a "tool of assessment "for chidren. which used in the class room.
عبدالقدیر بیگ
ReplyDeleteاسلام علیکم، ہمارا تدریسی طریقہ طفل مرکوزہو اور اندازۂ قدر بھی طفل مرکوز ہونا چاہئے.
Dono hi nisaab baccha markooz he.aur sargarmiyon pe mabni hain
ReplyDeleteRevark k tarikhe k mutabiq andazaye khadar bahut hi asan air faiyada mand hai
ReplyDeleteدونوں آموزش ماحصل مربوط ہیں.. طفل مرکوز اور سرگرمیوں پر مشتمل ہیں...
ReplyDeleteThis helps in assessment in learning
State aur NCIRT syllsbus me bahot farak hai magar dono me bache ki markazi salahiyat ka khayal rakha gaya hai..
ReplyDeleteدونوں نصاب ہی طفل مرکوز ہیں،اور
ReplyDeleteسرگرمیوں پر مبنی ہیں۔
Govt HPS Hafth gumbad klb north dono hi sargarmiyan bachcha markose hai
ReplyDeleteThe term SBA may be defined as assessment that facilitate attainment of competencies specified in terms of learning outcomes in a holistic manner during teaching learning process. KHUSH azad hyr cta
ReplyDeletestate syllabus aur ncert me bahut hi zyada farq hai state syllabus bacchon k miyar ko ahmiat nahi deta lekin jabse ncert ne apne syllabus ka vajod kiya toh yahan per talba ko seekhne me aasani horahi hai aur ye kai sargarmiyon per munhasar hone ki vajah se bache khudse karke seekhte hain
ReplyDeletethanks to ncert
Hamary state sylabus my riyasati malomat zyada hai NCERT my bi bachon ko markoz karky mavad taiyar kiya gaya hai
ReplyDeleteمعلم کوچاہیے کہ وہ اپنے طلباء کی ا کستابی معیار کو بلند کرنے کے لئے ہر ممکن وثاءیل اور پرورش طریقہ کار کا استعمال کرے صوبائی مواد اور ریاستی مواد کے درمیان سر گر میوں کا فرق ہے مگر دونوں میں بنیادی طور طفیل مر کز تعلیم پر توجہ دی جائے
ReplyDeleteہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے
ReplyDeleteدونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالیبات کو صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں
ReplyDeleteطفل مرکز تعلیم
ReplyDeleteDono method child center ,spiral or constructive hain....
ReplyDeleteDono method child center ,spiral or constructive hain....
ReplyDeleteAll the students know their strengths and weaknesses to develop they suggest themselves to reach aim
ReplyDeleteDifferent states have different lifestyles and different educational systems.both NCERT and state or regional syllabus are child centred.
ReplyDeleteStudents come to know their abilities and increase their strength to reach their goals
ReplyDelete
ReplyDeleteاول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ ہے
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ طہ کہ وہ میرے ساتھ بھی ابھی مصطفیٰ ٹریننگ کرنے والے مجھے ساتھ e5 کا عنوان ہے اپنے صوبے یا مرکزی خطے کے کسی بھی ملک مون ن ی ا کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں نصاب میں بچے مرکز ہیں کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت صحت صلاحیتوں کو ابھارنے کی کی مارنے کے لیے لیے کوشاں ہے ہے جیسا کہ اول دوم جماعت میں میں بچے کھیلوں لو اور سیکھو کھو کے ذریعے سیکھتے ہیں
ReplyDeleteدونوں طفل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل تعلیم پر زور دیتے ہیں
ReplyDeleteدونوں طفیل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل تعلیم پر زور دیتے ہیں
ReplyDelete
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے
Aisi achi achi sargarmiyuon ka istemal krne se bachoun me ek khad dilchaspi paida hoti hai
ReplyDelete
ReplyDeleteShagufta M. Dhanse
دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں سرگرمیوں پر مشتمل ہیں اور طفل مرکوز تعلیم پر زور دیتے ہیں
Sk. Noor Afshan Habibul Rehman
ReplyDeleteANI Urdu High school (Sakinaka)
اور صوبائی نصاب دونوں ہی طفل NCERT
مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل ہے۔ طلبہ اپنی صلاحیتوں کی شناخت کریں اور معلم ان کی رہبری اور حوصلہ افزائی کرے۔
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
صوبہ مہاراشٹر میں بال بھارتی کے ذریعے تیار کی گئی درسی کتابوں میں آموزش کی سطح پر جماعت کے لحاظ سے مقرر کی گئی ہے
ReplyDeleteChild centererd system.
ReplyDeleteNCERT
ReplyDeleteاور صوبائی نصاب دونوں ہی طفل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل ہے۔ طلبہ اپنی صلاحیتوں کی شناخت کریں اور معلم ان کی حوصلہ افزائی کریں۔
ہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے HASEENA glps ak gopalanagar sindhanur raichur
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے
ReplyDeleteBachchon ki nafsiyat ko samajhte hue unki poshida salahiyaton ko bahar lane mein madad milti hai khel khel mein sikhai gayi baate Bachche ke zahan mein naqsh kar jati hai
ReplyDeleteMohd. Jaliluddin
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے۔
NCERT syllabus is activity based
ReplyDeleteTanveer Khan
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، ا
Self assessment make learners to rectify their mistakes give a chance ti do or learn correctly........................KHUSH azad hyr cta.
ReplyDeleteMohammad Irfan Abdur Razzaque:
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا،
ReplyDeleteہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
REPLY
اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہےا کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں نصاب میں بچے مرکز ہیں کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت صحت صلاحیتوں کو ابھارنے کی کی مارنے کے لیے لیے کوشاں ہے ہے جیسا کہ اول دوم جماعت میں میں بچے کھیلوں لو اور سیکھو کھو کے ذریعے سیکھتے
دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں صوبہ مہاراشٹر میں بال بھارتی کے ذریعے تیار کی گئی درسی کتابوں میں آموزش کی سطح پر جماعت کے لحاظ سے مقرر کی گئی ہے جس
ReplyDeleteمیں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالبات کی صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا
Apne sube markaji kitte mai jayada farq nahi hai nisab mai sargarmi ke jariye tadris di jati hai khelo sikho ke jariye awaal duum ke tullba ki tadris hoti hai dosre jamaat ko sargarmi ke jariye tadris hoti hai
ReplyDeleteدونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہیں۔
ReplyDeleteIndividual and group activities should simultaneously be assessed.
ReplyDeleteدونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالیبات کو صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں
ReplyDeleteREPLY
Assalam walaikum due to diversity in India different state has different culture, languages, development, needs, social background, and different educational aims so that is way i found many difference in syllabus also according to that every state will get their aims and skills in pupils
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDeleteAll the students knows their strengths and weakness to develop they sugest themselves to reach the aims.
ReplyDeleteNoorjahan Shaikh
ReplyDeleteاپنے صوبے اور مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون /کلاس کے نصاب پر نظر ڈالے،
دونوں کے درمیان یہ ربط ہے کہ این سی آرٹی کا نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہے،اور صوبے کی کلاس کا نصاب طفل مرکوز ہے۔
دونوں کا کونسیپٹ ایک ہی ہے۔ ہمارے صوبے کی کلاس میں پرایمری جماعت میں کھیل کھیل میں سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریسی عمل ہے۔اور این سی آرٹی میں بھی تدریس طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے۔
یہ سرگرمی طلبہ کے سیکھنے کے عمل کو مؤثر بامعنی اور پر لطف بنادیتا ہے۔
اس سے طلبہ اپنی خوبی اور خانی کی شناخت کرتے ہیں اور معلم انکی ر ہبری کے ساتھ حوصلا افزائی کرتے ہیں۔
دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہیں
ReplyDeleteNCERT ka sylabus bahut umda hai
ReplyDeleteDono nisan me koi zyada frq nhi hy.dobo me talaba pr tawajeh marqooz ki gai hy.
ReplyDeleteدونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل میںہیں۔طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں actively involvedکریں
ReplyDeleteدونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل میںہیں۔طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں actively involvedکریں
ReplyDeleteدونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل میںہیں۔طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں actively involvedکریں
ReplyDeleteDono nesab mein yaksaniyat or rabt yeh hae k yeh dono hi nesab tifl markooz tareeqa-e-tadrees ki rahnumai karta hae
ReplyDeleteچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteتاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDeleteدونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہیں طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں کریں
ReplyDeleteونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع
ReplyDeleteکرنا،تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
اپنے صوبے / مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون /کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچے نصاب مرکز ہے کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت طلباء کی صلاحیتوں کو ابھارنا ہے جیسا کہ اول اور دوم جماعت میں بچے نلی کلی (کھیلوں سیکھو ) کے ذریعے سیکھتے ھیں اور سوام تا پنجم جماعت تک کلی نالی ( کر کے سیکھو ) کے تحت تعلیم پاتے ہیں۔۔۔ اور معلم انکی رہبری کرتے ہیں
ReplyDeletestate syllabus aur ncert me bahut hi zyada farq hai state syllabus bacchon k miyar ko ahmiat nahi deta lekin jabse ncert ne apne syllabus ka vajod kiya toh yahan per talba ko seekhne me aasani horahi hai aur ye kai sargarmiyon per munhasar hone ki vajah se bache khudse karke seekhte hain
thanks to ncer
Bahuth hi farq hai state ka Jo syllabus tha isme zyada sargarmiyon thi but ncert books mein applications activities zyada hain.
ReplyDeleteDono hi tiflmarkoz taleem
ReplyDeletepar mabni hai
January 2021 at 15:41
ReplyDeleteمعلم کوچاہیے کہ وہ اپنے طلباء کی ا کستابی معیار کو بلند کرنے کے لئے ہر ممکن وثاءیل اور پرورش طریقہ کار کا استعمال کرے صوبائی مواد اور ریاستی مواد کے درمیان سر گر میوں کا فرق ہے مگر دونوں میں بنیادی طور طفیل مر کز تعلیم پر توجہ دی
Both are child centred and based on activities
ReplyDeleteAsiya
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteThe difference among ncert and state syllabus is shallow, ncert is activity based and state is child centric. Even though with the differences the effectiveness is same. Eventually the concepts are same may be the topic coverage differs. State and centre both educational authorities must endeavor to give children education at the age it is required
دونوں نصاب طفل مرکوز ہے طلباء کی ہمہ جہت ترقی و نشوونما میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور ان کی خفیہ صلاحیتوں کو فروغ دینے میں معاون ومددگار ثابت ہوتے ہیں ۔
ReplyDelete
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
Ncrt syllabus is a wast and useful for higher studies and state sylabus is for that class only
ReplyDeleteدونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں طفل مرکوز ہیں سرگرمیوں کے ذریعے طلباء کی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے اور نکھارنے پر زور دیتے ہیں معلم کا رول رہنما کا ہے
ReplyDeleteاول تا سوم جماعت کیلوسیکو طریقے کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آرٹی میں بھی طفل مرکوز سرگرمیوں پہ مبنی ہے اور یہ کہیلو سیکھو طریقہ بہت ہی بہترین ہے
ReplyDeleteBoth are child centered and based on activities
ReplyDelete
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
Dono syllabus activity base aur child centered hai
ReplyDeleteYes
ReplyDeleteNCERT syllabus are active, regional syllabus are child center.
ReplyDeleteYes
ReplyDeleteYes
ReplyDeleteاین سی آر ٹی اور ہمارے صوبے کی کتابیں ایک جیسی ہی ہے یعنی بدل مرکوز ہے ۔
ReplyDeleteکونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا
ReplyDeleteDono Tariko me Jada farak n h hamare Karnataka me awal aur duwam class k liye nali Kali tareka rayej h jo bahut hi bahtarin tareka h aur tufal markuz tareka h aur ustad in ki rahbari karta h
ReplyDeleteطلبہ کی نفسیات کا استعمال کرکے قدر پیمائش کی جاسکتی ہیں
ReplyDeleteDono main zyadafark Nahi hai Dono hi bachcha Markuz hai Activity ke zariye bachcho ki salahiyato ko ujagar Karne aur nikharne Par zor deta haiNCERT syllabus Activity based hai aur regional syllabus child centerdhai
ReplyDeleteدونوں میں مرکز طالب علم ہے دونوں میں سر گرمیوں کو اولیت دی کیہے
ReplyDeleteThis helps in learning and assessment
ReplyDeleteسرگرمیوں کے ذریعے طلباء کی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے اور نکھارنے پر زور دیتے ہیں معلم کا رول رہنما کا ہے
ReplyDeleteSajeeda BEGUM vaijakur
ReplyDeleteDifference among ncrt and state syllabus ncrt is activity based and state syllabus arechild centered both are effective and fruitful learning
بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteBoth have same aim for a child over all development..but ncert method is quit different from our state system..ncert syllabus is based on activity..
ReplyDeleteBut in state syllabus it's content base learning..
NCRT syllabus are more activity base compare to state
ReplyDeleteClass konsi hai aur bachche ki umer kya hai ye dekhen aur aisa tareeqa ikhtiyar ya istemal karen jo bachchon ki nafsiyat k mutabiq ho
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteMuallim aur talba dono k liy munasib aur tawazun ko barkarar rakhne wali hai
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق سرگرمیاں لینی
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے
Sajeeda BEGUM vaijakur
ReplyDeleteRubrics ISA best tool helps in assessment in learning
Rubrics is a best techniques to assess invidual activities and group activities
Muallim aur talba dono k liy munasib aur tawazun ko barjarar rakhne wali hai.
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDeleteاپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDeleteبچوں کی ذہنی صلاحیتوں کے مطابق نصاب ترتیب دیا گیا ہے
ReplyDeleteریاست مہاراشٹر کے اور مرکزی نصاب میں کافی حد تک فرق نظر آتا ہے مگر پھر بھی قومی مقاصد یکساں ہیں
ReplyDeleteبچوں کے ذہانت کے اعتبار سے نصاب تیار کیا گیا ہے
ReplyDeleteI think NCERT is best ever....thak you.
ReplyDeleteNCERT activity based .....and.... interesting also
ReplyDelete