ماڈیول 7 - سرگرمی 3: غور کیجیے

اپنے صوبے/ مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون/ کلاس کے نصاب پر ایک نظر ڈالیے اور ساتھ ہی این سی ای آر ٹی کے ایلیمینٹری سطح کے دستاویز میں اس مضمون/کلاس کے آموزشی ماحصل پہ بھی ایک نظر ڈالیے۔آپ دونوں کے درمیان کیا ربط پاتے ہیں؟

اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

Comments

  1. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
    Replies
    1. The difference among ncert and state syllabus is shallow, ncert is activity based and state is child centric. Even though with the differences the effectiveness is same. Eventually the concepts are same may be the topic coverage differs. State and centre both educational authorities must endeavor to give children education at the age it is required.

      Delete
    2. NCERT syllabus are active based* regional syllabus are child center

      Delete
    3. AAP ne is me kis tarha
      Type kiya plz reply

      Delete
    4. AAP ne is me kis tarha
      Type kiya plz reply

      Delete
    5. AAP ne is me kis tarha
      Type kiya plz reply

      Delete
    6. بچوں کی نفسیات کے مطابق سرگرمیاں لینی ۔

      Delete
  2. Replies
    1. All the students know Their strength s and weaknesses to develop the y suggest themselves to Reach aim

      Delete
  3. ALL STUDENTS KNOWS THEIR STRENGTHS AND WEAKNESSES TO DEVELOP THEY SUGGEST THEMSELVES TO REACH THE AIMS

    ReplyDelete
    Replies
    1. اندازہ قدر میں استاد طلبہ کے ساتھ ربط میں رہتا ہے ۔اور اجتماعی انفرادی طور پر عمل میں لاتا ہے ۔

      Delete
  4. मैं अपने प्रांत अर्थात बिहार में लागू सामाजिक विज्ञान के सिलेबस पर गौर करती हूं एवं एनसीइआरटीई के सिलेबस पर गौर करती हूँ तो पाती हूँ कि दोनों के किताबों में सभी समान टॉपिक को शामिल नहीं किया गया है।कुछ टॉपिक जो मिलते भी हैं तो उनमें कक्षाओं में उत्तरोत्तर तारतम्यता जैसा की एनसीइआरटीई के सिलेबस में पाया जाता है वैसा प्रांतीय सिलेबस में नहीं पाया जाता है।

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai samajhti hun ke NCERT syllabus aur Karnataka state syllabus dono hi child centered aur activity based hain. Ye Teachers par depend karta hai ke wo bachchon ko easy mahsoos karayein .

      Delete
  5. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Apne tassur k izhar pehle ghor kijiye

    ReplyDelete

  9. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے

    ReplyDelete
  10. Bahuth hi farq hai state ka Jo syllabus tha isme zyada sargarmiyon thi but ncert books mein applications activities zyada hain.

    ReplyDelete
  11. Apne tassur k izhar pehle ghor kijiye

    ReplyDelete
  12. Donaun me bahut ferkh hai,sunaun ki alag alag sargarmiyan hain jisse Tulba ki aamozishi mahasil me aasani hoti hai

    ReplyDelete
  13. ہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے

    ReplyDelete
  14. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  15. NCERT syllabus are activity based&regional syllabus are child centered.

    ReplyDelete
  16. Bachon k Umar k nutabiq faisla karna hai

    ReplyDelete
  17. Hamare. ILakhe me awake jamat Urdu. Bacha markez khelo cheko ke. Tahet sargermeyu. Per
    Mabne. Tedrese. Amel. Me Le aur. N C. R. T me bhe. Bacha. Merkaz. Sargermeyu. Per mabne hai

    ReplyDelete
  18. دونوں ہی بچہ مرکز نصاب ہیں

    ReplyDelete
    Replies
    1. Both are child centered and activity base.

      Delete
    2. Both syllabus are child centred and activity base

      Delete
  19. Assalam walaikum due to diversity in India different state has different culture, languages, development, needs, social background, and different educational aims so that is way i found many difference in syllabus also according to that every state will get their aims and skills in pupils

    ReplyDelete
  20. بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete
  21. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا، ******ل

    ReplyDelete
    Replies
    1. ہمارے صوبہ میں پرائمری جماعتوں میں کھیلو سیکھو طریقہ تدریس کے ذریعے تعلیم دی جا رہی ہے ncert کے تحت اسی طرح کی تعلیمی پالیسی ہے

      Delete
  22. دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالیبات کو صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں

    ReplyDelete
  23. دونوں میں طفل مرکوز پر زور دیا گیا ہے ۔کیونکہ آج کا بچہ کل کا شہری ہوتے ہیں۔

    ReplyDelete

  24. اول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
    ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ ہے

    ReplyDelete
  25. ALL STUDENTS KNOWS THEIR STRENGTHS AND WEAKNESSES TO DEVELOP THEY SUGGEST THEMSELVES TO REACH THE AIMS

    ReplyDelete
  26. ہاں روبرکس کے ذریعہ اندازہ قدر کو جانچا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete
  27. Due to diversity in India different state has different culture, languages, development, needs, social background, and different educational aims so that is way i found many difference in syllabus also according to that every state will get their aims and skills in pupils.

    ReplyDelete
  28. اپنے صوبے / مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون /کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچے نصاب مرکز ہے کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت طلباء کی صلاحیتوں کو ابھارنا ہے جیسا کہ اول اور دوم جماعت میں بچے نلی کلی (کھیلوں سیکھو ) کے ذریعے سیکھتے ھیں اور سوام تا پنجم جماعت تک کلی نالی ( کر کے سیکھو ) کے تحت تعلیم پاتے ہیں۔۔۔ اور معلم انکی رہبری کرتے ہیں

    ReplyDelete
  29. دونوں نصاب ہی طفل مرکوز ہیں،اور
    سرگرمیوں پر مبنی ہیں۔

    ReplyDelete
  30. Reo bark andaza khadar ka ek aisa ala Hain jo tulba our talibath se mutlak kisi bhi kam ke usuliathi ke paimane ke sabhi anasir ko Puri wazahath se pesh kartha hai cahe wo kaam zabani ho yaa taheriri ho
    Yaa basri paikaro par mabni ho
    Reo bark charo paimano par mushtamil hota hai......
    Reo bark tulba wo talebath ke maksus kaam task ka andaza khadar karne ke paimane ka ek jame test hota hai..

    ReplyDelete
  31. Apne sube markaji kitte mai jayada farq nahi hai nisab mai sargarmi ke jariye tadris di jati hai khelo sikho ke jariye awaal duum ke tullba ki tadris hoti hai dosre jamaat ko sargarmi ke jariye tadris hoti hai

    ReplyDelete
  32. ہمارے صوبے اورین۔سی۔ای۔آر۔ٹی کلاسوں کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے ۔دونوں میں بچہ مرکز صلاحیت موجود ہیں۔

    ReplyDelete
  33. There is child curricullam in both center . Under the Activities. The students have to highlight their abilities in this the students are identify their strength and weakness.

    ReplyDelete
  34. ماڈیول 8 سرگرمی، 3 غور کیجے دونوں، میں زیادہ فرق نہیں دونوں میں بچہ۔ کـو نصاب، مرکز سے سرگرميوں کے تحت طلباء و طالیبات کو صلاحیتوں، کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ۔ اپنی خوبیوں اور حامیوں کی شناخت کرتا ہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوسلہ افزایء کرتے ہیں

    ReplyDelete
  35. Yes Reo bark kai zarya Andaja khader ku jancha ja sakta ha

    ReplyDelete
  36. دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں سرگرمیوں پر مشتمل ہیں اور طفل مرکوز تعلیم پر زور دیتے ہیں

    ReplyDelete
  37. دونوں طفیل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل تعلیم پر زور دیتے ہیں

    ReplyDelete
  38. Both have same aim for a child over all development..but ncert method is quit different from our state system..ncert syllabus is based on activity..
    But in state syllabus it's content base learning..

    ReplyDelete
  39. معلم کو اس ضمن میں کا فی مستعدی سے کا م کرنے کی ضرورت ہے تاکہ طلباء کی صلاحیتوں کو فروغ ہو

    ReplyDelete
  40. معلم کو چاہیے کہ وہ اپنے طلباء کی اکتسابی معیار کو بلند کرنے کے لئے ہر ممکن وسائل اور تدریسی طریق کار کا استعمال کرے

    ReplyDelete
  41. Both are child centered and based on activities

    ReplyDelete
  42. Dono me activities based learning par for Diya gaya hai aur dono me child centered syllabus Diya gaya hai

    ReplyDelete
  43. Govt urdu Hps Haftgumbad
    Nisab chhey Riyasati satha par ho ya mulki sathy par ho in dono mey ziyada farq nahi hota
    Dono mey bhi Talibeilm tufle markaz hota hay our bachey ki umr ,Miyar ko dektey hoy tyar kiya jata hay jo dono mey ziyada farq nahi hota

    ReplyDelete
  44. Both are child centred and besd on actives

    ReplyDelete
  45. Answered 2 years ago
    Both cbse and state board have the same syllabus which hasn't been changed since 2006. The only main difference is the type of questions asked in the board exams. Cbse has a far tougher paper setting which challenges the students to use multiple formulas and concepts. The local board exams have a set pattern and most of the questions asked is a xerox of the ncert textbook. Cbse has no set pattern , therefore there is no guarantee of the type of questions asked. This is the reasons most people from cbse syllabus do well in competitive exams as they get their concepts clear , unlike pu where mugging up can easily get you out of out

    ReplyDelete
  46. Both cbse and state board have the same syllabus which hasn't been changed since 2006. The only main difference is the type of questions asked in the board exams. Cbse has a far tougher paper setting which challenges the students to use multiple formulas and concepts. The local board exams have a set pattern and most of the questions asked is a xerox of the ncert textbook. Cbse has no set pattern , therefore there is no guarantee of the type of questions asked. This is the reasons most people from cbse syllabus do well in competitive exams as they get their concepts clear , unlike pu where mugging up can easily get you out of out

    ReplyDelete
  47. Bacchon k sath sath apna bhi muhasiba karna chaihye

    ReplyDelete
  48. Bacchon k sath sath apna bhi muhasiba karna chaihye

    ReplyDelete
  49. Dono syllabus mein baccha markaz hota Hy, aur dono hi syllabus activity base hote hyn.

    ReplyDelete
  50. Both are same mgr is k sat sath ek teacher ko bache ki salahiyth dekh k janch k pdana chahiyr

    ReplyDelete
  51. Reburik ek acch janch ka tareeqa hai

    ReplyDelete
  52. Ncert ka syllabus salahiyaton par mubanni hota hai jabke state syllabus baccha markaz par mubanni hai

    ReplyDelete
  53. Dono nisaab baccha markooz hain.aur sargarmiyon pe mabni hain.

    ReplyDelete
  54. Both the sylabus contents the child centered education and its depending upon the child activity

    ReplyDelete
  55. اول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
    ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ ہے

    REPLY

    ReplyDelete
  56. All the students know Their strength s and weaknesses to develop the y suggest themselves to Reach aim

    ReplyDelete
  57. اول جما عت سے بچوں کو کھیلو اور سیکھو کے تحت ہر ایک سرگرمی پر مبنی تدریس کو عمل میی لیں اور بچوں کو اکتسابی معیار کو بلند کرنوکے لۓ ہر ممکن ہوگی

    ReplyDelete

  58. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،

    ReplyDelete
  59. In our state karnataka we are following nali kali method.in this method child have free and joyful learning .child centred but in Ncert books we see lot of activities that to in standard English

    ReplyDelete

  60. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،

    ReplyDelete
  61. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  62. اول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
    ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ حے

    ReplyDelete

  63. اول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
    ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ حے

    ReplyDelete
  64. صوبائی مواد اور ریاستی
    موادکے درمیان سرگرمیوں کا فرق ہے مگر دونوں میں بنیادی طور پر طفل مرکوز تعلیم پر توجہ دی گئی ہے ۔

    ReplyDelete
  65. ZAHEDA BEGUM GOVT URDU HPS HUNASAGI ( DIST : YADGIR )
    In lndia state to state sllyabus are different but cocept of topic are same.

    ReplyDelete

  66. بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete
  67. بچوں کو نفسیات کے مطابق اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دیکر تعین قدر کیا جاتا ت

    ReplyDelete
  68. این سی ای آر ٹی کے ایلیمینٹری سطح کے دستاویز میں اس مضمون/کلاس کے آموزشی ماحصل کی خصوصیت یہ ہے کہ آموزش عملی سرگرمیوں سے انجام پاتا ہے اور آموزش روزمرہ زندگی سے مربوط ہوتا ہے ۔

    ReplyDelete
  69. ZAHEDA. BEGUM HOVT URDU HPS HUNASAGI ( DIST : YADGIR )
    RUBRIC is a "tool and technic of evaluation" of pupils which is used in the class room.

    ReplyDelete
  70. ZAHEDA BEGUM GOVT URDU HPS HUNASAGI (DIST : YADGIR )
    Module no : 7
    ACTIVITY NO :5
    RUBRIC is a "tool of assessment "for chidren. which used in the class room.

    ReplyDelete
  71. عبدالقدیر بیگ
    اسلام علیکم، ہمارا تدریسی طریقہ طفل مرکوزہو اور اندازۂ قدر بھی طفل مرکوز ہونا چاہئے.

    ReplyDelete
  72. Dono hi nisaab baccha markooz he.aur sargarmiyon pe mabni hain

    ReplyDelete
  73. Revark k tarikhe k mutabiq andazaye khadar bahut hi asan air faiyada mand hai

    ReplyDelete
  74. دونوں آموزش ماحصل مربوط ہیں.. طفل مرکوز اور سرگرمیوں پر مشتمل ہیں...

    ReplyDelete

  75. This helps in assessment in learning

    ReplyDelete
  76. State aur NCIRT syllsbus me bahot farak hai magar dono me bache ki markazi salahiyat ka khayal rakha gaya hai..

    ReplyDelete
  77. دونوں نصاب ہی طفل مرکوز ہیں،اور
    سرگرمیوں پر مبنی ہیں۔

    ReplyDelete
  78. Govt HPS Hafth gumbad klb north dono hi sargarmiyan bachcha markose hai

    ReplyDelete
  79. The term SBA may be defined as assessment that facilitate attainment of competencies specified in terms of learning outcomes in a holistic manner during teaching learning process. KHUSH azad hyr cta

    ReplyDelete
  80. state syllabus aur ncert me bahut hi zyada farq hai state syllabus bacchon k miyar ko ahmiat nahi deta lekin jabse ncert ne apne syllabus ka vajod kiya toh yahan per talba ko seekhne me aasani horahi hai aur ye kai sargarmiyon per munhasar hone ki vajah se bache khudse karke seekhte hain
    thanks to ncert

    ReplyDelete
  81. Hamary state sylabus my riyasati malomat zyada hai NCERT my bi bachon ko markoz karky mavad taiyar kiya gaya hai

    ReplyDelete
  82. معلم کوچاہیے کہ وہ اپنے طلباء کی ا کستابی معیار کو بلند کرنے کے لئے ہر ممکن وثاءیل اور پرورش طریقہ کار کا استعمال کرے صوبائی مواد اور ریاستی مواد کے درمیان سر گر میوں کا فرق ہے مگر دونوں میں بنیادی طور طفیل مر کز تعلیم پر توجہ دی جائے

    ReplyDelete
  83. ہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے

    ReplyDelete
  84. دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالیبات کو صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں

    ReplyDelete
  85. Dono method child center ,spiral or constructive hain....

    ReplyDelete
  86. Dono method child center ,spiral or constructive hain....

    ReplyDelete
  87. All the students know their strengths and weaknesses to develop they suggest themselves to reach aim

    ReplyDelete
  88. Different states have different lifestyles and different educational systems.both NCERT and state or regional syllabus are child centred.

    ReplyDelete
  89. Students come to know their abilities and increase their strength to reach their goals

    ReplyDelete

  90. اول جماعت کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
    ہے. کرناٹک میں اول تا سوم جماعت تک کھیلو سیکھو کے طریقے سے پڑھا یا جا رہا ہے جو بہت ہی عمدہ ہے

    ReplyDelete
  91. السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ طہ کہ وہ میرے ساتھ بھی ابھی مصطفیٰ ٹریننگ کرنے والے مجھے ساتھ e5 کا عنوان ہے اپنے صوبے یا مرکزی خطے کے کسی بھی ملک مون ن ی ا کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں نصاب میں بچے مرکز ہیں کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت صحت صلاحیتوں کو ابھارنے کی کی مارنے کے لیے لیے کوشاں ہے ہے جیسا کہ اول دوم جماعت میں میں بچے کھیلوں لو اور سیکھو کھو کے ذریعے سیکھتے ہیں

    ReplyDelete
  92. دونوں طفل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل تعلیم پر زور دیتے ہیں

    ReplyDelete
  93. دونوں طفیل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل تعلیم پر زور دیتے ہیں

    ReplyDelete

  94. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے

    ReplyDelete
  95. Aisi achi achi sargarmiyuon ka istemal krne se bachoun me ek khad dilchaspi paida hoti hai

    ReplyDelete

  96. Shagufta M. Dhanse
    دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں سرگرمیوں پر مشتمل ہیں اور طفل مرکوز تعلیم پر زور دیتے ہیں

    ReplyDelete
  97. Sk. Noor Afshan Habibul Rehman
    ANI Urdu High school (Sakinaka)
    اور صوبائی نصاب دونوں ہی طفل NCERT
    مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل ہے۔ طلبہ اپنی صلاحیتوں کی شناخت کریں اور معلم ان کی رہبری اور حوصلہ افزائی کرے۔

    ReplyDelete

  98. بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔



    ReplyDelete

  99. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،

    ReplyDelete

  100. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،

    ReplyDelete

  101. بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete

  102. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  103. صوبہ مہاراشٹر میں بال بھارتی کے ذریعے تیار کی گئی درسی کتابوں میں آموزش کی سطح پر جماعت کے لحاظ سے مقرر کی گئی ہے

    ReplyDelete
  104. NCERT
    اور صوبائی نصاب دونوں ہی طفل مرکوز تعلیم اور سرگرمیوں پر مشتمل ہے۔ طلبہ اپنی صلاحیتوں کی شناخت کریں اور معلم ان کی حوصلہ افزائی کریں۔

    ReplyDelete
  105. ہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے HASEENA glps ak gopalanagar sindhanur raichur

    ReplyDelete
  106. بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے

    ReplyDelete
  107. Bachchon ki nafsiyat ko samajhte hue unki poshida salahiyaton ko bahar lane mein madad milti hai khel khel mein sikhai gayi baate Bachche ke zahan mein naqsh kar jati hai

    ReplyDelete
  108. Mohd. Jaliluddin

    بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہے۔

    ReplyDelete
  109. Tanveer Khan

    کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، ا

    ReplyDelete
  110. Self assessment make learners to rectify their mistakes give a chance ti do or learn correctly........................KHUSH azad hyr cta.

    ReplyDelete
  111. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:

    کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا،

    ReplyDelete

  112. ہمارے علاقے میں اول جماعت اردو بچہ مرکز کھیلو سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آر ٹی میں بھی طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی
    بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete

  113. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    REPLY

    ReplyDelete
  114. اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا

    ReplyDelete

  115. بچوں کے نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کے ذریعے اندازہ ءقدرکیا جا سکتا ہےا کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں نصاب میں بچے مرکز ہیں کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت صحت صلاحیتوں کو ابھارنے کی کی مارنے کے لیے لیے کوشاں ہے ہے جیسا کہ اول دوم جماعت میں میں بچے کھیلوں لو اور سیکھو کھو کے ذریعے سیکھتے

    ReplyDelete
  116. دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں صوبہ مہاراشٹر میں بال بھارتی کے ذریعے تیار کی گئی درسی کتابوں میں آموزش کی سطح پر جماعت کے لحاظ سے مقرر کی گئی ہے جس
    میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالبات کی صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں

    ReplyDelete

  117. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا

    ReplyDelete
  118. Apne sube markaji kitte mai jayada farq nahi hai nisab mai sargarmi ke jariye tadris di jati hai khelo sikho ke jariye awaal duum ke tullba ki tadris hoti hai dosre jamaat ko sargarmi ke jariye tadris hoti hai

    ReplyDelete
  119. دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہیں۔

    ReplyDelete
  120. Individual and group activities should simultaneously be assessed.

    ReplyDelete
  121. دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچہ نصاب مرکز ہے سرگرمیوں کے تحت طلباوطالیبات کو صلاحیتوں کو اجاگر کرنا ہے اس میں بچہ اپنی خوبیوں اور خامیوں کی شناخت کرتاہے معلم انکی رہبری کے ساتھ حوصلہ افزائی کرتے ہیں

    REPLY

    ReplyDelete
  122. Assalam walaikum due to diversity in India different state has different culture, languages, development, needs, social background, and different educational aims so that is way i found many difference in syllabus also according to that every state will get their aims and skills in pupils

    ReplyDelete
  123. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔


    ReplyDelete
  124. All the students knows their strengths and weakness to develop they sugest themselves to reach the aims.

    ReplyDelete
  125. Noorjahan Shaikh
    اپنے صوبے اور مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون /کلاس کے نصاب پر نظر ڈالے،
    دونوں کے درمیان یہ ربط ہے کہ این سی آرٹی کا نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہے،اور صوبے کی کلاس کا نصاب طفل مرکوز ہے۔
    دونوں کا کونسیپٹ ایک ہی ہے۔ ہمارے صوبے کی کلاس میں پرایمری جماعت میں کھیل کھیل میں سیکھو کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریسی عمل ہے۔اور این سی آرٹی میں بھی تدریس طفل مرکز سرگرمیوں پر مبنی ہے۔
    یہ سرگرمی طلبہ کے سیکھنے کے عمل کو مؤثر بامعنی اور پر لطف بنادیتا ہے۔
    اس سے طلبہ اپنی خوبی اور خانی کی شناخت کرتے ہیں اور معلم انکی ر ہبری کے ساتھ حوصلا افزائی کرتے ہیں۔

    ReplyDelete
  126. دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہیں

    ReplyDelete
  127. Dono nisan me koi zyada frq nhi hy.dobo me talaba pr tawajeh marqooz ki gai hy.

    ReplyDelete
  128. دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل میںہیں۔طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں actively involvedکریں

    ReplyDelete
  129. دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل میںہیں۔طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں actively involvedکریں

    ReplyDelete
  130. دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل میںہیں۔طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں actively involvedکریں

    ReplyDelete
  131. Dono nesab mein yaksaniyat or rabt yeh hae k yeh dono hi nesab tifl markooz tareeqa-e-tadrees ki rahnumai karta hae

    ReplyDelete
  132. چوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  133. تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے

    ReplyDelete
  134. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
  135. دونوں نصاب سرگرمیوں پر مشتمل ہیں طلباء کو فعال بنانے کے لیے کلاس میں کریں

    ReplyDelete
  136. ونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع
    کرنا،تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،
    اپنے صوبے / مرکزی خطے کے کسی بھی مضمون /کلاس کے نصاب میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں میں بچے نصاب مرکز ہے کیونکہ دونوں میں سرگرمیوں کے تحت طلباء کی صلاحیتوں کو ابھارنا ہے جیسا کہ اول اور دوم جماعت میں بچے نلی کلی (کھیلوں سیکھو ) کے ذریعے سیکھتے ھیں اور سوام تا پنجم جماعت تک کلی نالی ( کر کے سیکھو ) کے تحت تعلیم پاتے ہیں۔۔۔ اور معلم انکی رہبری کرتے ہیں

    ReplyDelete

  137. state syllabus aur ncert me bahut hi zyada farq hai state syllabus bacchon k miyar ko ahmiat nahi deta lekin jabse ncert ne apne syllabus ka vajod kiya toh yahan per talba ko seekhne me aasani horahi hai aur ye kai sargarmiyon per munhasar hone ki vajah se bache khudse karke seekhte hain
    thanks to ncer

    ReplyDelete
  138. Bahuth hi farq hai state ka Jo syllabus tha isme zyada sargarmiyon thi but ncert books mein applications activities zyada hain.

    ReplyDelete
  139. Dono hi tiflmarkoz taleem
    par mabni hai

    ReplyDelete
  140. January 2021 at 15:41
    معلم کوچاہیے کہ وہ اپنے طلباء کی ا کستابی معیار کو بلند کرنے کے لئے ہر ممکن وثاءیل اور پرورش طریقہ کار کا استعمال کرے صوبائی مواد اور ریاستی مواد کے درمیان سر گر میوں کا فرق ہے مگر دونوں میں بنیادی طور طفیل مر کز تعلیم پر توجہ دی

    ReplyDelete
  141. Both are child centred and based on activities
    Asiya

    ReplyDelete

  142. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete

  143. The difference among ncert and state syllabus is shallow, ncert is activity based and state is child centric. Even though with the differences the effectiveness is same. Eventually the concepts are same may be the topic coverage differs. State and centre both educational authorities must endeavor to give children education at the age it is required

    ReplyDelete
  144. دونوں نصاب طفل مرکوز ہے طلباء کی ہمہ جہت ترقی و نشوونما میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور ان کی خفیہ صلاحیتوں کو فروغ دینے میں معاون ومددگار ثابت ہوتے ہیں ۔

    ReplyDelete

  145. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،

    ReplyDelete
  146. Ncrt syllabus is a wast and useful for higher studies and state sylabus is for that class only

    ReplyDelete
  147. دونوں میں زیادہ فرق نہیں ہے دونوں طفل مرکوز ہیں سرگرمیوں کے ذریعے طلباء کی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے اور نکھارنے پر زور دیتے ہیں معلم کا رول رہنما کا ہے

    ReplyDelete
  148. اول تا سوم جماعت کیلوسیکو طریقے کے تحت سرگرمیوں پر مبنی تدریس عمل میں ہے اور این سی آرٹی میں بھی طفل مرکوز سرگرمیوں پہ مبنی ہے اور یہ کہیلو سیکھو طریقہ بہت ہی بہترین ہے

    ReplyDelete
  149. Both are child centered and based on activities

    ReplyDelete

  150. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا،

    ReplyDelete
  151. Dono syllabus activity base aur child centered hai

    ReplyDelete
  152. NCERT syllabus are active, regional syllabus are child center.

    ReplyDelete
  153. این سی آر ٹی اور ہمارے صوبے کی کتابیں ایک جیسی ہی ہے یعنی بدل مرکوز ہے ۔

    ReplyDelete
  154. کونسل آف ایجوکیشنل ریسرچ اینڈ ٹریننگ (این سی ای آر ٹی) اسکولی تعلیم میں معیاری بہتری لانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کے بارے میں مرکزی اور ریاستی حکومتوں کو مدد اور صلاح ومشورہ دیتی ہے- این سی ای آر ٹی اور متعدد اکائیوں کے اہم مقاصد یہ ہیں- اسکولی تعلیم سے متعلق تمام موضوعات میں تحقیق کرنا، تحقیق کے لیے مدد دینا اور حوصلہ افزائی کرنا اور ان کے درمیارابطہ قائم رکھنا، ماڈل درسی کتب ، معاون درسی کتب، نیوز لیٹر، رسا،ل اور دیگر متعلقہ مواد تیار کرنا اور انھیں شائع کرنا، تعلیمی کٹ،ملمیڈیا ڈیجیٹل اشیا وغیرہ تیار کرنا، اساتذہ کے لیے قبل از ملازمت اور دوران ملازمت تربیتیپروگراممنعقد کرنا

    ReplyDelete
  155. Dono Tariko me Jada farak n h hamare Karnataka me awal aur duwam class k liye nali Kali tareka rayej h jo bahut hi bahtarin tareka h aur tufal markuz tareka h aur ustad in ki rahbari karta h

    ReplyDelete
  156. طلبہ کی نفسیات کا استعمال کرکے قدر پیمائش کی جاسکتی ہیں

    ReplyDelete
  157. Dono main zyadafark Nahi hai Dono hi bachcha Markuz hai Activity ke zariye bachcho ki salahiyato ko ujagar Karne aur nikharne Par zor deta haiNCERT syllabus Activity based hai aur regional syllabus child centerdhai

    ReplyDelete
  158. دونوں میں مرکز طالب علم ہے دونوں میں سر گرمیوں کو اولیت دی کیہے

    ReplyDelete
  159. This helps in learning and assessment

    ReplyDelete
  160. سرگرمیوں کے ذریعے طلباء کی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے اور نکھارنے پر زور دیتے ہیں معلم کا رول رہنما کا ہے

    ReplyDelete
  161. Sajeeda BEGUM vaijakur
    Difference among ncrt and state syllabus ncrt is activity based and state syllabus arechild centered both are effective and fruitful learning

    ReplyDelete
  162. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  163. Both have same aim for a child over all development..but ncert method is quit different from our state system..ncert syllabus is based on activity..
    But in state syllabus it's content base learning..

    ReplyDelete
  164. NCRT syllabus are more activity base compare to state

    ReplyDelete
  165. Class konsi hai aur bachche ki umer kya hai ye dekhen aur aisa tareeqa ikhtiyar ya istemal karen jo bachchon ki nafsiyat k mutabiq ho

    ReplyDelete
  166. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  167. Muallim aur talba dono k liy munasib aur tawazun ko barkarar rakhne wali hai

    ReplyDelete

  168. بچوں کی نفسیات کے مطابق سرگرمیاں لینی

    ReplyDelete
  169. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete

  170. بچوں کی نفسیات کے مطابق انفرادی اور اجتماعی سرگرمیوں کو انجام دے کر روبرکس کا سے تعین قدر کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  171. Sajeeda BEGUM vaijakur
    Rubrics ISA best tool helps in assessment in learning
    Rubrics is a best techniques to assess invidual activities and group activities

    ReplyDelete
  172. Muallim aur talba dono k liy munasib aur tawazun ko barjarar rakhne wali hai.

    ReplyDelete
  173. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
  174. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
  175. بچوں کی ذہنی صلاحیتوں کے مطابق نصاب ترتیب دیا گیا ہے

    ReplyDelete
  176. ریاست مہاراشٹر کے اور مرکزی نصاب میں کافی حد تک فرق نظر آتا ہے مگر پھر بھی قومی مقاصد یکساں ہیں

    ReplyDelete
  177. بچوں کے ذہانت کے اعتبار سے نصاب تیار کیا گیا ہے

    ReplyDelete
  178. I think NCERT is best ever....thak you.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

मॉड्यूल 3 - गतिविधि 2: स्वास्थ्य संबंधित गतिविधियाँ

मॉड्यूल 2 - गतिविधि 2 : व्यक्तिगत-सामाजिक गुणों को समझना

Module 6- Activity 4: The Memory Lane