ماڈیول 8 - سرگرمی 6: اپنے خیالات سے واقف کرائیے۔
کسی مخصوص موضوع کے لیےآپ کن بنیادوں پر حکمتِ عملی منتخب کریں گے؟
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔
ReplyDelete1.Create a rubric to set evaluation standards and share with students to 2.communicate expectations.
ReplyDeleteAssess the performance of the group and its individual members.
3.Give regular feedback so group members can gauge their progress both as a group and individually.
Decide what criteria to base final evaluations upon.
ٹھنڈا ہوتا ہے برف برف سفید ہوتا ہے ہے برف سے شربت بنایا جاتا ہے ہے برف میڈیکل کے لیے استعمال ہوتا ہے برف انٹارکٹیکا کا میں موجود ہے
ReplyDeleteYes it's effective and useful
ReplyDeleteबच्चों में विषय के प्रति रूचि जाग्रत करेंगे एवं उचित पाठ्य सामग्री एकत्रित कर मार्गदर्शन करेंगे ।
ReplyDeleteYes it is very good
ReplyDeleteOn the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previos knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.
ReplyDeleteبچوں کو معلومات فراہم کرنے والی اشیاء دستیاب کرای جائے جو بچوں کے اندر تجس پیدا کرے۔
DeleteVery informative
ReplyDeleteहमे ऐसी तकनीक उपयोग करना होगा कि बच्चों में दक्षता हासिल हो यही हमारा लक्ष्य है
ReplyDeleteWe have to apply a technique according to the age of children
ReplyDeleteAfter checking the previous knowledge of the students the teacher will devise the teaching strategies that cater to all levels of understanding.
ReplyDeleteTeacher can check the previous knowledge of the child and plan the teaching strategies based on the level of the child for better understanding.
ReplyDeleteکسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
ReplyDeleteمنتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے۔
Bachchon ki fahem ko bdha sakte hain.
DeleteOn the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previous knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.
ReplyDelete1. ARRANGE ACTIVITY ON PREVIOUS KNOWLEDGE
ReplyDelete2. READ TOPIC
3. EXPLAIN IT EXAMPLES
4. HOMEWORK BASED ON INTERESTING ACTIVITY
useful
ReplyDeleteAjeet Kumar PS Nagla Bakhti Kishni Mainpuri Uttar Pradesh
Deleteबच्चों का पूर्वज्ञान का पता लगाने की अच्छी ट्रिक है। इसके आधार पर हम बच्चो कोआगे क्या सिखाना है तय कर सकते हैं।
बच्चों का पूर्वज्ञान का पता लगाने की अच्छी ट्रिक है। इसके आधार पर हम बच्चो कोआगे क्या सिखाना है तय कर सकते हैं।
ReplyDeleteThe mental age and the environment of the child must be kept in mind before putting in pressures of teaching and learning, for every child takes their own space and time to learn
ReplyDeleteYes it's effective and useful
ReplyDeleteKisi bhi vishay ka ek topic ka chayan krege uski ek thim lege. Usi thim pr adharit charcha krege aur jankari prapt krege.
ReplyDeleteThe teaching strategies must be planned after checking the previous knowledge and level of the child.
ReplyDelete
ReplyDeleteThe teacher has to plan her lessons in such a way that she / he will show some interest in the lessons taught.
बच्चों की आयु, पूर्वज्ञान, रुचि, पाठ्यवस्तु और सीखने के प्रतिफल के आधार पर मैं किसी विषय को पढ़ाने की रणनीति चुनूँगी।
ReplyDeleteकिसी विषय की रणनीति मैं कक्षा के बच्चों के पूर्वज्ञान एवं उन्हें आवश्यक ज्ञान के मांग के हिसाब से करुंगी।
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔
ReplyDeleteطلبہ کی سابقہ معلومات کو نظر میں رکھ تےہوءے ان کے لیئے سرگرمیوں کا انعقاد کرنا اور ان کو سبق کی طرف دلچسپی بنایا جا سکتا ہے
Delete
ReplyDeleteکسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
منتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے۔
REPLY
بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
We have to apply a technique according to the age of children and accordingly activity on previous knowledge.
ReplyDeleteاسلا م علیکم
ReplyDeleteمیرے تمام ساتھی
آج کا موضوع ہے بچپن کا دور اس
یہ ایک عجیب زمانہ ہوتا ہے نہ کسی بات کی فکر نہ کوئی رنگ v غم
بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے
ReplyDeleteبچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے۔
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteکسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
منتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے
بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
ReplyDelete1. ARRANGE ACTIVITY ON PREVIOUS KNOWLEDGE
ReplyDelete2. READ TOPIC
3. EXPLAIN IT EXAMPLES
4. HOMEWORK BASED ON INTERESTING ACTIVITY
Shagufta M. Dhanse
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
Mohammad Irfan Abdur Razzaque:
ReplyDeleteOn the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previous knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.
Noorjahan Shaikh
ReplyDeleteبچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے۔
Moallim ko chahiye k woh aesi hikmat-e-amli ka ta'ayyun kare jis k zariye talba ki hama jahet taraqqi mumkin ho sake
ReplyDeleteکسی مخصوص موضوع کے لئے ہم بچوں کی عمر اور جماعت کے لحاظ سے جو آموزشی محاصل طے کیے گئے ہیں اُنکو مدّنظر رکھتے ہوئے ،بچوں کو
ReplyDeleteایسے مواقع فراہم کریں جن میں مشاہدہ،مباحثہ،درجہ بندی،تجربات،سروے ،وغیرہ شامل ہوں۔
بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔
ReplyDeleteCreate a rubric to set evaluation standards and share with students to 2.communicate expectations.
ReplyDeleteAssess the performance of the group and its individual members.
3.Give regular feedback so group members can gauge their progress both as a group and individually.
Decide what criteria to base final evaluations upon
بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، ا ماحول کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا
ReplyDeleteفیصلہکیا جانا چایئے۔
ReplyDeleteبچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔
السلام علیکم علیکم بچوں کی صلاحیت صحت کے مدنظر میں عنوان کا انتخاب کروں گی ابھی اور طلباء کو کو ایک سرگرمی کے ذریعے آگ
ReplyDeleteکےمختلف استعمالات اور ان کےمختلف ذراعٔ کے تعلق سے ماحولیات میں معلومات بہم پہنچا۶ی جاسکتی ہیں
بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے۔
We have to apply a technique according to the age of children.
ReplyDeleteکسی مخصوص موضو ع کے لیے ہم بچوں کے معیار عمر کے مطابق سیکھنے کی صلاحیت ،مقاصد، سابقہ معلومات ، فہیم (سمجھ بوجھ) ، بچے کا ماحول ,مشاہدہ و تجربہ وغیرہ غرض مختتلف پہلو وں کا جائزہ لیکر پھر اُسکی بنیاد پر تدریس سیکھنے کی عمل اور سرگرمیوں کا فیصلہ کرینگے
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔
ReplyDeleteBachcho k meyar umr aur nafsiyat k madde nazar aur aisi ashya ka intekhab karna jo bachche roz marra zindagi me dekhte hain
ReplyDelete
ReplyDeleteکسی مخصوص موضوع کے لئے ہم بچوں کی عمر اور جماعت کے لحاظ سے جو آموزشی محاصل طے کیے گئے ہیں اُنکو مدّنظر رکھتے ہوئے ،بچوں کو
ایسے مواقع فراہم کریں جن میں مشاہدہ،مباحثہ،درجہ بندی،تجربات،سروے ،وغیرہ شامل ہوں۔
طلبہ کی سابقہ معلومات کو نظر میں رکھ تےہوءے ان کے لیئے سرگرمیوں کا انعقاد کرنا اور ان کو سبق کی طرف دلچسپی بنایا جا سکتا ہے
ReplyDeleteکسی خاص موضوں پر وتدرس کے لے ہم سب سے پہلے توطلبا کی عمر کے لحاظ سے تدرسی صلاحیت کو منتخب کریں گےپھر مختلف تدرسی طریقے اپناے گے جسے کہ بحث ومباحثا,مشاہدہ,سروے,پروجیکٹ وغیرہ.
ReplyDeleteعملی سرگرمیوں کا انتخاب کرتے وقت پہلے طلباء کی پسند، اُن کی عمر اور اُن کے اطراف کے ماحول کی معلومات کو دھیان میں رکھ کر کریں تو وہ سرگرمی کارگر ثابت ہوگی۔
ReplyDeleteبچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
ReplyDeleteاس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے۔
ReplyDeleteبچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے
Tanveer Khan
ReplyDeleteبچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے
Children belong to the environment. They thrive in their social world with different ideas. And they bring with them a wealth of information and experience.
ReplyDeleteTherefore, for a particular teacher, he should choose a strategy in which he provides such experiences to the children. In which observations, discussions, debates, expressions, explanations, classifications, experiments, predictions, essential skills can be used.
Choosing strategies and resources relevant to children's context gives them the opportunity to learn on the spot.
بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔
ReplyDeleteبچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
Yes it is very good
ReplyDeleteیہاں پر میں بچوں کے لے یہ عملی کام دینا چاہوں گی کہ کرونا وبا کے چلتے لوگوں کے جینے کا ڈھنگ کس طرح بدل چکا ہے اور وہ اپنی اور بچوں کی حفاظت کے لے کونسے اقدام پر قائم ہیں
ReplyDeleteاور میں یہاں طلبہ کو انٹرویو کو حکمت عملی کے طور پر لینا درست سمجھوں گی اور طلبہ کی ہمت افزائی کی جائے گی
Teacher have to observe the age &ability of child &frame the activities.
ReplyDelete
ReplyDeleteمخصوص موضوع کے لئے بچوں کے معیار، عمر ،دلچسپی، سیکھنے کے مقاصد اور ان کے سابقہ علم ،منتخب موضوع کی بنیاد پر اساتذہ چند ایک حکمت عملیاں جیسے پروجیکٹ
مباحثہ، انٹرویو،تجربات سے واقف کرانا، میدانی دورے، سروے وغیرہ۔منتخب کریں گے۔
مثال کے طور پر *ہوا وزن رکھتی ہے* اس کے لیے تجربہ کی حکمت عملی موثر رہے گی۔
SAMEENA BEGUM AM GOVT URDU HPS KOLLUR TQ! KALABURAGI SOUTH
بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے
ReplyDeleteبچوں کو عمر کے مطابق تعلیم دینا ضروری ہے
ReplyDeleteThe content should interesting so that children will attentive in the class.It should be flexible and effective
ReplyDeleteOn the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previos knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور
سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
yes its very usefull for kids.
ReplyDeletecontent is very intresting .
think for a moment before you express yourself.it is important to educate the children according to their age
ReplyDeleteکسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
ReplyDeleteمنتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے۔
ReplyDeleteکسی مخصوص موضوع کے لئے ہم بچوں کی عمر اور جماعت کے لحاظ سے جو آموزشی محاصل طے کیے گئے ہیں اُنکو مدّنظر رکھتے ہوئے ،بچوں کو
ایسے مواقع فراہم کریں جن میں مشاہدہ،مباحثہ،درجہ بندی،تجربات،سروے ،وغیرہ شامل ہوں۔
1.Create a rubric to set evaluation standards and share with students to 2.communicate expectations.
ReplyDeleteAssess the performance of the group and its individual members.
3.Give regular feedback so group members can gauge their progress both as a group and individually.
Decide what criteria to base final evaluations upon.
ReplyDelete1. मूल्यांकन मानकों को सेट करने के लिए एक रूब्रिक बनाएं और छात्रों के साथ साझा करें 2. उम्मीदों को पूरा करें।
समूह और उसके व्यक्तिगत सदस्यों के प्रदर्शन का आकलन करें।
3. नियमित प्रतिक्रिया दें ताकि समूह के सदस्य एक समूह के रूप में और व्यक्तिगत रूप से अपनी प्रगति का अनुमान लगा सकें।
अंतिम मूल्यांकन के आधार पर क्या मापदंड तय करें।
"گروپ ورک اندازہ قدر" اس حکمت عملی کے ذریعہ ہمیں یہ پتہ چلتا ہیکہ طلباء ایک دوسرے کا تعاون کررہے ہیں اور ایک دوسرے کے کام کا مشاہدہ کرتے ہوے یہ سیکھتے ہیکہ کام اچھے سے اچھا کس طرح سے کیا جا سکتا ہیے
ReplyDeleteBaccho ke saabeka maalumat ke zariye bata sakte hai purane zamane ki ghadi or aaj ke zamane ki ghadi, purane zamane mai baat karne ka tarika or aaj ke zamane mai mobile ka tarika wagaira se bata sakte hai
ReplyDeleteاکتسابی مقاصد کو ملحوظ رکھنا چاہئے
ReplyDeleteبچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے
Sikshan la matalan nacho ka sarvangin vikas hona chahiye
ReplyDeleteBaccho ko ilm dete wakt iktisabi makasid ko malhooz rakhna chahiye
ReplyDeleteTadrees se pehle bachho ki noiyat , iqtesabe amal ko dhyan me rakh kar mozu k liy munasib method select karna chahiye
ReplyDeleteYes it is very informative and useful to our students
ReplyDeleteTeacher can check the previous knowledge of the child and plan the teaching strategies based on the level of the child for better understanding.
ReplyDeleteEvery child is unique.Our strategies should be student centric.
ReplyDeleteتمام بچوں کی صلاحیتوں کے اعتبار سے سرگرمی کا انتخاب کریں
ReplyDeleteکسی موضوع کے لیے اس موضوع کی نوعیت کے اعتبار سے اور بچوں کی ذہنی صلاحیتوں کی بنیاد پر حکمت عملی کا انتخاب کریں گے۔
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDelete
ReplyDeleteبچوں کو معلومات فراہم کرنے والی اشیاء دستیاب کرای جائے جو بچوں کے اندر تجس پیدا کرے۔
Kisi bhi vishay ka ek topic ka chayan krege uski ek thim lege. Usi thim pr adharit charcha krege aur jankari prapt krege.
ReplyDeleteبچوں کی عمر سکھنے کی صلاحیت مقاصد بچوں کا سابقہ علم بچے کا اپنا ماحول غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے
ReplyDeleteStudent ka miyar dekh ke sarkari karege
ReplyDeleteکسی مخصوص موضوع کے لیے درج ذیل بنیادوں کو پیش نظر رکھتے ہوئے حکمت عملی منتخب کریں گے۔
ReplyDelete- موضوع یا ذیلی موضوع کیا ہے ؟
-موضوع میں تصورات اور ذیلی تصورات کیا ہیں؟
-مہارتیں ،مسائل ،معاملات اور حساس معاملہ کی نشاندہی
-موضوع سے متعلق درسیاتی توقعات کیا ہیں؟
-موضوع سے متعلق آموزشی محاصل کیا ہیں؟
کسی مخصوص موضوع کے لیے درج ذیل بنیادوں کو پیش نظر رکھتے ہوئے حکمت عملی منتخب کریں گے۔
ReplyDelete- موضوع یا ذیلی موضوع کیا ہے ؟
-موضوع میں تصورات اور ذیلی تصورات کیا ہیں؟
-مہارتیں ،مسائل ،معاملات اور حساس معاملہ کی نشاندہی
-موضوع سے متعلق درسیاتی توقعات کیا ہیں؟
-موضوع سے متعلق آموزشی محاصل کیا ہیں؟
ReplyDeleteبچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔
REPLY