ماڈیول 8 - سرگرمی 6: اپنے خیالات سے واقف کرائیے۔

کسی مخصوص موضوع کے لیےآپ کن بنیادوں پر حکمتِ عملی منتخب کریں گے؟

اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

Comments

  1. اپنے تاثرات کے اظہار سے پہلے ایک پل کے لیے غور و خوض کیجیے۔ بتائے گئے مراحل پر عمل کرکے بلاگ پر اپنی فہم میں دوسروں کو شریک کیجیے۔

    ReplyDelete
  2. 1.Create a rubric to set evaluation standards and share with students to 2.communicate expectations.
    Assess the performance of the group and its individual members.
    3.Give regular feedback so group members can gauge their progress both as a group and individually.
    Decide what criteria to base final evaluations upon.

    ReplyDelete
  3. ٹھنڈا ہوتا ہے برف برف سفید ہوتا ہے ہے برف سے شربت بنایا جاتا ہے ہے برف میڈیکل کے لیے استعمال ہوتا ہے برف انٹارکٹیکا کا میں موجود ہے

    ReplyDelete
  4. Yes it's effective and useful

    ReplyDelete
  5. बच्चों में विषय के प्रति रूचि जाग्रत करेंगे एवं उचित पाठ्य सामग्री एकत्रित कर मार्गदर्शन करेंगे ।

    ReplyDelete
  6. On the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previos knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.

    ReplyDelete
    Replies
    1. بچوں کو معلومات فراہم کرنے والی اشیاء دستیاب کرای جائے جو بچوں کے اندر تجس پیدا کرے۔

      Delete
  7. हमे ऐसी तकनीक उपयोग करना होगा कि बच्चों में दक्षता हासिल हो यही हमारा लक्ष्य है

    ReplyDelete
  8. We have to apply a technique according to the age of children

    ReplyDelete
  9. After checking the previous knowledge of the students the teacher will devise the teaching strategies that cater to all levels of understanding.

    ReplyDelete
  10. Teacher can check the previous knowledge of the child and plan the teaching strategies based on the level of the child for better understanding.

    ReplyDelete
  11. کسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
    منتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے۔

    ReplyDelete
  12. On the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previous knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.

    ReplyDelete
  13. 1. ARRANGE ACTIVITY ON PREVIOUS KNOWLEDGE
    2. READ TOPIC
    3. EXPLAIN IT EXAMPLES
    4. HOMEWORK BASED ON INTERESTING ACTIVITY

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Ajeet Kumar PS Nagla Bakhti Kishni Mainpuri Uttar Pradesh

      बच्चों का पूर्वज्ञान का पता लगाने की अच्छी ट्रिक है। इसके आधार पर हम बच्चो कोआगे क्या सिखाना है तय कर सकते हैं।

      Delete
  15. बच्चों का पूर्वज्ञान का पता लगाने की अच्छी ट्रिक है। इसके आधार पर हम बच्चो कोआगे क्या सिखाना है तय कर सकते हैं।

    ReplyDelete
  16. The mental age and the environment of the child must be kept in mind before putting in pressures of teaching and learning, for every child takes their own space and time to learn

    ReplyDelete
  17. Kisi bhi vishay ka ek topic ka chayan krege uski ek thim lege. Usi thim pr adharit charcha krege aur jankari prapt krege.

    ReplyDelete
  18. The teaching strategies must be planned after checking the previous knowledge and level of the child.

    ReplyDelete

  19. The teacher has to plan her lessons in such a way that she / he will show some interest in the lessons taught.

    ReplyDelete
  20. बच्चों की आयु, पूर्वज्ञान, रुचि, पाठ्यवस्तु और सीखने के प्रतिफल के आधार पर मैं किसी विषय को पढ़ाने की रणनीति चुनूँगी।

    ReplyDelete
  21. किसी विषय की रणनीति मैं कक्षा के बच्चों के पूर्वज्ञान एवं उन्हें आवश्यक ज्ञान के मांग के हिसाब से करुंगी।

    ReplyDelete
  22. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔

    ReplyDelete
    Replies
    1. طلبہ کی سابقہ معلومات کو نظر میں رکھ تےہوءے ان کے لیئے سرگرمیوں کا انعقاد کرنا اور ان کو سبق کی طرف دلچسپی بنایا جا سکتا ہے

      Delete

  23. کسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
    منتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے۔

    REPLY

    ReplyDelete
  24. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete

  25. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  26. We have to apply a technique according to the age of children and accordingly activity on previous knowledge.

    ReplyDelete
  27. اسلا م علیکم
    میرے تمام ساتھی
    آج کا موضوع ہے بچپن کا دور اس
    یہ ایک عجیب زمانہ ہوتا ہے نہ کسی بات کی فکر نہ کوئی رنگ v غم

    ReplyDelete
  28. بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے

    ReplyDelete
  29. بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے۔

    ReplyDelete

  30. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete

  31. کسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
    منتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے

    ReplyDelete
  32. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  33. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  34. 1. ARRANGE ACTIVITY ON PREVIOUS KNOWLEDGE
    2. READ TOPIC
    3. EXPLAIN IT EXAMPLES
    4. HOMEWORK BASED ON INTERESTING ACTIVITY

    ReplyDelete
  35. Shagufta M. Dhanse
    بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  36. Mohammad Irfan Abdur Razzaque:

    On the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previous knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.

    ReplyDelete
  37. Noorjahan Shaikh
    بچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
    اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
    بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے۔

    ReplyDelete
  38. Moallim ko chahiye k woh aesi hikmat-e-amli ka ta'ayyun kare jis k zariye talba ki hama jahet taraqqi mumkin ho sake

    ReplyDelete
  39. کسی مخصوص موضوع کے لئے ہم بچوں کی عمر اور جماعت کے لحاظ سے جو آموزشی محاصل طے کیے گئے ہیں اُنکو مدّنظر رکھتے ہوئے ،بچوں کو
    ایسے مواقع فراہم کریں جن میں مشاہدہ،مباحثہ،درجہ بندی،تجربات،سروے ،وغیرہ شامل ہوں۔

    ReplyDelete
  40. بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete
  41. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔

    ReplyDelete
  42. Create a rubric to set evaluation standards and share with students to 2.communicate expectations.
    Assess the performance of the group and its individual members.
    3.Give regular feedback so group members can gauge their progress both as a group and individually.
    Decide what criteria to base final evaluations upon

    ReplyDelete
  43. بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، ا ماحول کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا
    فیصلہکیا جانا چایئے۔

    ReplyDelete

  44. بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete
  45. السلام علیکم علیکم بچوں کی صلاحیت صحت کے مدنظر میں عنوان کا انتخاب کروں گی ابھی اور طلباء کو کو ایک سرگرمی کے ذریعے آگ
    کےمختلف استعمالات اور ان کےمختلف ذراعٔ کے تعلق سے ماحولیات میں معلومات بہم پہنچا۶ی جاسکتی ہیں

    ReplyDelete
  46. بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔

    ReplyDelete

  47. بچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
    اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
    بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے۔


    ReplyDelete
  48. We have to apply a technique according to the age of children.

    ReplyDelete
  49. کسی مخصوص موضو ع کے لیے ہم بچوں کے معیار عمر کے مطابق سیکھنے کی صلاحیت ،مقاصد، سابقہ معلومات ، فہیم (سمجھ بوجھ) ، بچے کا ماحول ,مشاہدہ و تجربہ وغیرہ غرض مختتلف پہلو وں کا جائزہ لیکر پھر اُسکی بنیاد پر تدریس سیکھنے کی عمل اور سرگرمیوں کا فیصلہ کرینگے

    ReplyDelete
  50. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔

    ReplyDelete
  51. Bachcho k meyar umr aur nafsiyat k madde nazar aur aisi ashya ka intekhab karna jo bachche roz marra zindagi me dekhte hain

    ReplyDelete

  52. کسی مخصوص موضوع کے لئے ہم بچوں کی عمر اور جماعت کے لحاظ سے جو آموزشی محاصل طے کیے گئے ہیں اُنکو مدّنظر رکھتے ہوئے ،بچوں کو
    ایسے مواقع فراہم کریں جن میں مشاہدہ،مباحثہ،درجہ بندی،تجربات،سروے ،وغیرہ شامل ہوں۔

    ReplyDelete
  53. طلبہ کی سابقہ معلومات کو نظر میں رکھ تےہوءے ان کے لیئے سرگرمیوں کا انعقاد کرنا اور ان کو سبق کی طرف دلچسپی بنایا جا سکتا ہے


    ReplyDelete
  54. کسی خاص موضوں پر وتدرس کے لے ہم سب سے پہلے توطلبا کی عمر کے لحاظ سے تدرسی صلاحیت کو منتخب کریں گےپھر مختلف تدرسی طریقے اپناے گے جسے کہ بحث ومباحثا,مشاہدہ,سروے,پروجیکٹ وغیرہ.

    ReplyDelete
  55. عملی سرگرمیوں کا انتخاب کرتے وقت پہلے طلباء کی پسند، اُن کی عمر اور اُن کے اطراف کے ماحول کی معلومات کو دھیان میں رکھ کر کریں تو وہ سرگرمی کارگر ثابت ہوگی۔

    ReplyDelete
  56. بچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
    اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
    بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے۔

    ReplyDelete

  57. بچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
    اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
    بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے

    ReplyDelete
  58. Tanveer Khan

    بچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
    اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔
    بچوں کے تناظر سے وابستہ حکمت عملی اور وسائل کا انتخاب کرنے سے انہیں بر موقع آموزش کا تجربہ حاصل ہوتا ہے

    ReplyDelete
  59. Children belong to the environment. They thrive in their social world with different ideas. And they bring with them a wealth of information and experience.
    Therefore, for a particular teacher, he should choose a strategy in which he provides such experiences to the children. In which observations, discussions, debates, expressions, explanations, classifications, experiments, predictions, essential skills can be used.
    Choosing strategies and resources relevant to children's context gives them the opportunity to learn on the spot.

    ReplyDelete
  60. بچوں کے معیار انکی عمر کے مطابق/تدریسی مقاصد کو ذہن میں رکھتے ہوئے، انکے سابقہ معلومات کی بنیاد پر، درس و تدریس اورعملی سرگرمیوں کا انتخاب کیا جا سکتا ہے ۔
    بچوں کا تعلق ماحول سے ہوتا ہے۔ وہ مختلف تصورات کے ساتھ اپنی معاشرتی دنیا میں نشوونما پاتے ہیں۔ اور اپنے ساتھ سبھا معلومات اور تجربات کا ذخیرہ لاتے ہیں۔
    اس لئے کسی مخصوص کے لئے استاد کو چاہیے کہ ایسی حکمت عملی منتخب کریں جس میں وہ بچوں کو ایسے تجربات مہیا کریں۔ جن میں مشاہدات، تبادلہ خیال، مباحثہ، اظہار خیال ، وضاحت، درجہ بندی، تجربہ، پیش گوئی لازمی مہارتوں کو برویے کار لایا جا سکے۔

    ReplyDelete
  61. یہاں پر میں بچوں کے لے یہ عملی کام دینا چاہوں گی کہ کرونا وبا کے چلتے لوگوں کے جینے کا ڈھنگ کس طرح بدل چکا ہے اور وہ اپنی اور بچوں کی حفاظت کے لے کونسے اقدام پر قائم ہیں
    اور میں یہاں طلبہ کو انٹرویو کو حکمت عملی کے طور پر لینا درست سمجھوں گی اور طلبہ کی ہمت افزائی کی جائے گی

    ReplyDelete
  62. Teacher have to observe the age &ability of child &frame the activities.

    ReplyDelete

  63. مخصوص موضوع کے لئے بچوں کے معیار، عمر ،دلچسپی، سیکھنے کے مقاصد اور ان کے سابقہ ​​علم ،منتخب موضوع کی بنیاد پر اساتذہ چند ایک حکمت عملیاں جیسے پروجیکٹ
    مباحثہ، انٹرویو،تجربات سے واقف کرانا، میدانی دورے، سروے وغیرہ۔منتخب کریں گے۔

    مثال کے طور پر *ہوا وزن رکھتی ہے* اس کے لیے تجربہ کی حکمت عملی موثر رہے گی۔
    SAMEENA BEGUM AM GOVT URDU HPS KOLLUR TQ! KALABURAGI SOUTH

    ReplyDelete
  64. بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے

    ReplyDelete
  65. بچوں کو عمر کے مطابق تعلیم دینا ضروری ہے

    ReplyDelete
  66. The content should interesting so that children will attentive in the class.It should be flexible and effective

    ReplyDelete
  67. On the basis of learning objectives according to the standard /age of the children and based upon their previos knowledge ,teaching /learning strategies and activities can be decided.

    ReplyDelete

  68. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور
    سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  69. yes its very usefull for kids.
    content is very intresting .

    ReplyDelete
  70. think for a moment before you express yourself.it is important to educate the children according to their age

    ReplyDelete
  71. کسی چیز کا معنہ کرتے ہوئے اس چیز کی خو بی پر تو جہ دے کر مو ضو
    منتخبب کریں گے۔ جو بچوں کی فہم میں آسانی پیدا کرے۔

    ReplyDelete

  72. کسی مخصوص موضوع کے لئے ہم بچوں کی عمر اور جماعت کے لحاظ سے جو آموزشی محاصل طے کیے گئے ہیں اُنکو مدّنظر رکھتے ہوئے ،بچوں کو
    ایسے مواقع فراہم کریں جن میں مشاہدہ،مباحثہ،درجہ بندی،تجربات،سروے ،وغیرہ شامل ہوں۔

    ReplyDelete
  73. 1.Create a rubric to set evaluation standards and share with students to 2.communicate expectations.
    Assess the performance of the group and its individual members.
    3.Give regular feedback so group members can gauge their progress both as a group and individually.
    Decide what criteria to base final evaluations upon.

    ReplyDelete

  74. 1. मूल्यांकन मानकों को सेट करने के लिए एक रूब्रिक बनाएं और छात्रों के साथ साझा करें 2. उम्मीदों को पूरा करें।
    समूह और उसके व्यक्तिगत सदस्यों के प्रदर्शन का आकलन करें।
    3. नियमित प्रतिक्रिया दें ताकि समूह के सदस्य एक समूह के रूप में और व्यक्तिगत रूप से अपनी प्रगति का अनुमान लगा सकें।
    अंतिम मूल्यांकन के आधार पर क्या मापदंड तय करें।

    ReplyDelete
  75. "گروپ ورک اندازہ قدر" اس حکمت عملی کے ذریعہ ہمیں یہ پتہ چلتا ہیکہ طلباء ایک دوسرے کا تعاون کررہے ہیں اور ایک دوسرے کے کام کا مشاہدہ کرتے ہوے یہ سیکھتے ہیکہ کام اچھے سے اچھا کس طرح سے کیا جا سکتا ہیے

    ReplyDelete
  76. Baccho ke saabeka maalumat ke zariye bata sakte hai purane zamane ki ghadi or aaj ke zamane ki ghadi, purane zamane mai baat karne ka tarika or aaj ke zamane mai mobile ka tarika wagaira se bata sakte hai

    ReplyDelete
  77. اکتسابی مقاصد کو ملحوظ رکھنا چاہئے

    ReplyDelete
  78. بچوں کی عمر، سیکھنے کی صلاحیت، مقاصد، بچوں کا سابقہ علم، بچے کا اپنا ماحول ، غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی بنیاد پر تدریس/ سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے

    ReplyDelete

  79. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے

    ReplyDelete
  80. Sikshan la matalan nacho ka sarvangin vikas hona chahiye

    ReplyDelete
  81. Baccho ko ilm dete wakt iktisabi makasid ko malhooz rakhna chahiye

    ReplyDelete
  82. Tadrees se pehle bachho ki noiyat , iqtesabe amal ko dhyan me rakh kar mozu k liy munasib method select karna chahiye

    ReplyDelete
  83. Yes it is very informative and useful to our students

    ReplyDelete
  84. Teacher can check the previous knowledge of the child and plan the teaching strategies based on the level of the child for better understanding.

    ReplyDelete
  85. Every child is unique.Our strategies should be student centric.

    ReplyDelete
  86. تمام بچوں کی صلاحیتوں کے اعتبار سے سرگرمی کا انتخاب کریں

    ReplyDelete
  87. کسی موضوع کے لیے اس موضوع کی نوعیت کے اعتبار سے اور بچوں کی ذہنی صلاحیتوں کی بنیاد پر حکمت عملی کا انتخاب کریں گے۔

    ReplyDelete
  88. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

  89. بچوں کو معلومات فراہم کرنے والی اشیاء دستیاب کرای جائے جو بچوں کے اندر تجس پیدا کرے۔

    ReplyDelete
  90. Kisi bhi vishay ka ek topic ka chayan krege uski ek thim lege. Usi thim pr adharit charcha krege aur jankari prapt krege.

    ReplyDelete
  91. بچوں کی عمر سکھنے کی صلاحیت مقاصد بچوں کا سابقہ علم بچے کا اپنا ماحول غرض مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے کر پھر اس کی‌ بنیاد پر تدریس سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جا سکتا ہے

    ReplyDelete
  92. Student ka miyar dekh ke sarkari karege

    ReplyDelete
  93. کسی مخصوص موضوع کے لیے درج ذیل بنیادوں کو پیش نظر رکھتے ہوئے حکمت عملی منتخب کریں گے۔
    - موضوع یا ذیلی موضوع کیا ہے ؟
    -موضوع میں تصورات اور ذیلی تصورات کیا ہیں؟
    -مہارتیں ،مسائل ،معاملات اور حساس معاملہ کی نشاندہی
    -موضوع سے متعلق درسیاتی توقعات کیا ہیں؟
    -موضوع سے متعلق آموزشی محاصل کیا ہیں؟

    ReplyDelete
  94. کسی مخصوص موضوع کے لیے درج ذیل بنیادوں کو پیش نظر رکھتے ہوئے حکمت عملی منتخب کریں گے۔
    - موضوع یا ذیلی موضوع کیا ہے ؟
    -موضوع میں تصورات اور ذیلی تصورات کیا ہیں؟
    -مہارتیں ،مسائل ،معاملات اور حساس معاملہ کی نشاندہی
    -موضوع سے متعلق درسیاتی توقعات کیا ہیں؟
    -موضوع سے متعلق آموزشی محاصل کیا ہیں؟

    ReplyDelete

  95. بچوں کے معیار / عمر کے مطابق سیکھنے کے مقاصد کی بنیاد پر اور ان کے سابقہ ​​علم کی بنیاد پر ، تدریس / سیکھنے کی حکمت عملی اور سرگرمیوں کا فیصلہ کیا جاسکتا ہے۔

    REPLY

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

मॉड्यूल 3 - गतिविधि 2: स्वास्थ्य संबंधित गतिविधियाँ

मॉड्यूल 2 - गतिविधि 2 : व्यक्तिगत-सामाजिक गुणों को समझना

Module 6- Activity 4: The Memory Lane